Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Det kan faktisk late til at Tony Hawk omsider har fått en skikkelig konkurrent, håper dette blir bedre enn Tony Hawk's Project 8 som var en anelse småkjipt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Virket mer som en skate simulator en Tony Hawk, som da her et mer arkade preg over seg. Men det så ganske bra ut. Det skal det ha. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Gleder meg skikkelig til dette, THP8 var skikkelig skuffende. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Så bra ut dette. Dersom gameplayet og musikken blir bra, så kanskje dette havner i hylla mi etterhvert. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Spillet ser jo SÅÅÅ mye bedre ut en Tony Hawk's Project 8 da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Så riimelig snasent ut det der ja Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vet ikke helt jeg.. Syntes triksa var litt "trege"? Som sagt før her, så virker dette mer som en skate simulator. Er jo fett nok det, men personlig syntes jeg det er litt kulere med overdrevne triks osv. Blir litt som med bilspill. Liker det bedre overdrevet enn realistisk. Men herregud, det SER iallefall bra ut. Jeg håper bare det er like store områder som TH har. Godt TH har fått en konkurrent, for da må de overgå seg selv litt mer. Litt suspekt at de bruker samme musikk som TH spillene forresten. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er jo bra grafikk på THPS 8 å da? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Vet ikke helt jeg.. Syntes triksa var litt "trege"? 8062498[/snapback] Det vel som dere alle sier, at det er mer en simulator. Og simulatorer skal jo være så virkelighetstro som mulig. Mener i alle fall jeg. Derfor er det naturlig at man ikke tar 30x comboer på vær rail inkl. revert + manual + 900 benihana + revert + manual x10 Hehe. Tror .skate kommer til å bli et skikkelig "chill-spill". Absolutt noe for meg Det er jo bra grafikk på THPS 8 å da?8062498[/snapback] Det har du helt rett i! Endret 2. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Likte ikke animasjonene. Synes THP8 ser bedre ut, egentlig. Det virker ikke som de har brukt motion capture, eller så har de bare implementert det dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Synes det egentlig er strålende at spillet virker mer realistisk enn Tony Hawk, det faktum at man ikke får fart i SKATE mens man tar grind-triks er i mine øyne en god ting. Animasjonene virker bittelitt sloppy, karakteren "snapper" på plass enkelte steder, men jeg antar dette er ting som vil bli fikset frem mot release. Synes Tony Hawk serien har stått veldig stille, selv om THP8 har fått inn ting som Create A Trick og fin grafikk, føles det fremdeles nesten identisk som de tidligere Tony Hawk-spillene, og jeg begynner å bli litt lei den stilen. Vi får bare krysse fingrene for at EA ikke driter seg ut, og faktisk klarer å komme opp med en god franchise. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Enig med Pandaen over her, endelig noen som "tørr" å utfordre Neversoft på skatespill. Håper Neversoft går tilbake til "THPS-formelen" i sitt neste prosjekt. "Tony Hawk's Pro Skater 9," f eks. Det som stort sett ødela Project 8 var den forferdelige frameraten. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Yess, enderlig et realistisk skatespill. Gleder meg. Hvis skate får suksess så vil kanskje Neversoft gå over til litt mer realistisk spill. Irriterer meg at man må gjøre trippel backflip med kickflipp + Heelflipp i samme tricket for å klare å få til noe poeng. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette her lillebror ventet lenge på! *hente fyren* Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Genial trailer.. Filmingen, som jeg også vil tro er i spillet, er jo ganske likt "kameraet" på andre skate filmer jeg har Med tanke på den litt fiskelinse aktige greia rundt hehe.. Ååå som jeg gleder meg til dette! Hehe, har alltid ønsket at Tony Hawk serien skulle ha litt konkurranse, og det tror jeg de får her Apropos det med motion capture, synes det så bra ut jeg, men det er jo heller ikke ferdig, så finpussingen er vel kanskje ikke satt helt på spissen... Gleder meg sykt mye nå iallefall Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Som gammel skater synes jeg dette så utrolig bra ut. Fantastiske animasjoner og interessante kameravinkler, slik som vi ofte kan se i skatefilmer. Som andr3asb sier. Også kult med fisheye rundt! Dette ser virkelig bra ut! Får håpe på flere elementer i spillet som gjør det langvarig og underholdende. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kommer dette kun til 360 eller kommer det til ps3 og? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er snakk om EA her, så dette ramler nok ut i alle bauger og kanter ser du Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kommer dette kun til 360 eller kommer det til ps3 og? 8066057[/snapback] det kommer til begge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er snakk om EA her, så dette ramler nok ut i alle bauger og kanter ser du 8066585[/snapback] EA har skjerpet seg litt da, nå har de et par interessante titler som kommer; jeg nevner da Army of Two, SKATE som de utvikler selv, også er det jo også EA som gir ut Spore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå