Gå til innhold

S.K.A.T.E. - Første gameplay video ute

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt jeg.. Syntes triksa var litt "trege"? Som sagt før her, så virker dette mer som en skate simulator. Er jo fett nok det, men personlig syntes jeg det er litt kulere med overdrevne triks osv. Blir litt som med bilspill. Liker det bedre overdrevet enn realistisk.

Men herregud, det SER iallefall bra ut. Jeg håper bare det er like store områder som TH har. Godt TH har fått en konkurrent, for da må de overgå seg selv litt mer.

Litt suspekt at de bruker samme musikk som TH spillene forresten. ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt jeg.. Syntes triksa var litt "trege"?

8062498[/snapback]

Det vel som dere alle sier, at det er mer en simulator. Og simulatorer skal jo være så virkelighetstro som mulig. Mener i alle fall jeg. Derfor er det naturlig at man ikke tar 30x comboer på vær rail inkl. revert + manual + 900 benihana + revert + manual x10 :p Hehe. Tror .skate kommer til å bli et skikkelig "chill-spill". Absolutt noe for meg :cool:

Det er jo bra grafikk på THPS 8 å da?

8062498[/snapback]

Det har du helt rett i!

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes det egentlig er strålende at spillet virker mer realistisk enn Tony Hawk, det faktum at man ikke får fart i SKATE mens man tar grind-triks er i mine øyne en god ting. Animasjonene virker bittelitt sloppy, karakteren "snapper" på plass enkelte steder, men jeg antar dette er ting som vil bli fikset frem mot release.

Synes Tony Hawk serien har stått veldig stille, selv om THP8 har fått inn ting som Create A Trick og fin grafikk, føles det fremdeles nesten identisk som de tidligere Tony Hawk-spillene, og jeg begynner å bli litt lei den stilen.

Vi får bare krysse fingrene for at EA ikke driter seg ut, og faktisk klarer å komme opp med en god franchise.

Lenke til kommentar

Yess, enderlig et realistisk skatespill. :dribble: Gleder meg. Hvis skate får suksess så vil kanskje Neversoft gå over til litt mer realistisk spill. Irriterer meg at man må gjøre trippel backflip med kickflipp + Heelflipp i samme tricket for å klare å få til noe poeng. :mad:

Lenke til kommentar

Genial trailer.. Filmingen, som jeg også vil tro er i spillet, er jo ganske likt "kameraet" på andre skate filmer jeg har :p Med tanke på den litt fiskelinse aktige greia rundt :p hehe.. Ååå som jeg gleder meg til dette! Hehe, har alltid ønsket at Tony Hawk serien skulle ha litt konkurranse, og det tror jeg de får her :D:dribble:

Apropos det med motion capture, synes det så bra ut jeg, men det er jo heller ikke ferdig, så finpussingen er vel kanskje ikke satt helt på spissen... Gleder meg sykt mye nå iallefall :D

Lenke til kommentar

Som gammel skater synes jeg dette så utrolig bra ut. Fantastiske animasjoner og interessante kameravinkler, slik som vi ofte kan se i skatefilmer. Som andr3asb sier. Også kult med fisheye rundt! Dette ser virkelig bra ut! Får håpe på flere elementer i spillet som gjør det langvarig og underholdende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Er snakk om EA her, så dette ramler nok ut i alle bauger og kanter ser du :)

8066585[/snapback]

EA har skjerpet seg litt da, nå har de et par interessante titler som kommer; jeg nevner da Army of Two, SKATE som de utvikler selv, også er det jo også EA som gir ut Spore.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...