Gå til innhold

Problemer med bruk av forum etter registrering.


Anbefalte innlegg

Alle sider i forumet ble "blanke" etter at jeg registrerte meg som bruker i forum. Det kommer bare meldingen "fullført" og resten av skjermen er tom (bortsett fra de normale headinger). Hva har skjedd ? Er det noen innstillinger i Explorer som er endret (jeg bruker IE 5.5).

Alle sider i Hardware (og andre steder) er helt ok, men så snart jeg går inn på forum så får jeg en tom skjerm.

Noen ideer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opera virker (må bruke den for å kommunisere med forum nå !), og det virker fra de andre maskinene mine også (kjører ADSL og SMC barricade Router/switch). Det er bare den maskinen som jeg brukte ved registreringen som ikke virker.

 

Mvh.

NAB.

Lenke til kommentar

Quote:


nab skrev (2002-12-15 00:23):

Er det ingen andre som har opplevd noe lignende ? Jeg må fortsatt bruke Opera for å kunne lese forum-meldinger.


 

Har forsøkt å søke opp feilen, men uten hell så langt. Det er flere enn deg som sliter med dette som ser ut til å være et individuelt problem. Klarer nemlig ikke å reprodusere feilen hos meg.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Dette har jeg også merket.. Tror det har skjedd en par ganger med både Opera og IE. Ofte er det når jeg trykker på en melding i listen over "siste meldinger" eller prøver å lese en post jeg selv har skrevet.. Har ingen problemer med å få oversikten over "siste meldinger" eller hovedsiden. Det er bare når jeg skal lese individuelle meldinger..

 

(har ikke merket noe av det de siste 2 ukene da, men det var værre før)

Lenke til kommentar

amund:

 

Jeg hadde i går en tråd åpnet på side 2(gikk rett inn på side 2). Jeg trykte 'forrige side', og fikk ikke opp noe annet enn ID -4 + beskrivelsen til nab, resten av siden var tom.

 

Forøvrig virket alle de andre sidene i andre tråder.

 

Kan ID -4 meldingen kan gi deg en ledetråd?

Lenke til kommentar

Noen som har merket problemer med at uleste meldinger ikke alltid vises?

 

Vanligvis vises uleste meldinger, men noen ganger kommer ikke disse opp selv om jeg kommer inn i en ny fersk 'session' etter noen timer.

 

Dette legger jeg merke til med de trådene jeg prøver å følge med i.

 

Pleier å slette cookies, og kjøre f5 for å kunne se disse uleste-meldingene(få vist selve tråden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...