Gå til innhold

Tele2 senker prisene på Champion!


Anbefalte innlegg

Tele2 senker prisene på sitt Champion abonnement den 5.mars

 

Ringeprisen synker fra 0.54 til 0,49

SMS reduseres fra 0.54 til 0,49

 

Det lille minuset er at minimumsbeløpet øker fra 69 til 99 kr per måned. Ellers er det gledelig å observere at Tele2 Champion blir enda billigere. Er vel ingen som opererer med lavere minuttpris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tele2 senker prisene på sitt Champion abonnement den 5.mars

 

Ringeprisen synker fra 0.54 til 0,49

SMS reduseres fra      0.54 til 0,49

 

Det lille minuset er at minimumsbeløpet øker fra 69 til 99 kr per måned. Ellers er det gledelig å observere at Tele2 Champion blir enda billigere. Er vel ingen som opererer med lavere minuttpris?

8062025[/snapback]

Flott av tele2 dette ja :) Synd at de øker minimumsdebiteringen ja. Tenk dere tele2 champion i kombinasjon med tele2 mobil familie, killer på pris ;)

Lenke til kommentar
Tele2 senker prisene på sitt Champion abonnement den 5.mars

 

Ringeprisen synker fra 0.54 til 0,49

SMS reduseres fra      0.54 til 0,49

 

Det lille minuset er at minimumsbeløpet øker fra 69 til 99 kr per måned. Ellers er det gledelig å observere at Tele2 Champion blir enda billigere. Er vel ingen som opererer med lavere minuttpris?

8062025[/snapback]

Flott av tele2 dette ja :) Synd at de øker minimumsdebiteringen ja. Tenk dere tele2 champion i kombinasjon med tele2 mobil familie, killer på pris ;)

8062213[/snapback]

 

Tele2 sin Mobilfamilie blir faktisk enda bedre fra 15. mars, da blir det gratis å sende SMS internt i familen og gratis å ringe til en Tele2 hjemmetelefon.

Endret av I:H
Lenke til kommentar
Tele2 senker prisene på sitt Champion abonnement den 5.mars

 

Ringeprisen synker fra 0.54 til 0,49

SMS reduseres fra      0.54 til 0,49

 

Det lille minuset er at minimumsbeløpet øker fra 69 til 99 kr per måned. Ellers er det gledelig å observere at Tele2 Champion blir enda billigere. Er vel ingen som opererer med lavere minuttpris?

8062025[/snapback]

 

Nei, telenor har lik ringepris på FriTid. Men det er på et dyrere abonnement for de fleste (hvis man ikke ringer mest og relativt mye på dagtid til andre telenor kunder - som nok stemmer for en større kundegruppe enn man skulle tro) :)

Første gang i historien jeg faktisk har vurdert tele2.

Lenke til kommentar
Men fritid er jo mye dyrere til f.eks netcom og tele2 sitt nett da så det blir i praksis dyrere med unntak av kveld\natt til telenor\fast-tlf.

8067474[/snapback]

 

Derfor jeg tok med parantesen min ;) Er faktisk noen som i hovedsak ringer mest til telenor og på kveld, men gjelder nok ikke for de fleste. Hvertfall i teorien så kan FriTid være et like bra / bedre abonnement, får jo skikkelig bra subsidieringer også... men for meg er et slik abonnement uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...