Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan å runke ? :O


Gjest ?_Gutt

Anbefalte innlegg

Gjest ?_Gutt

hei.

 

jeg lurer på hvordan jeg skal runke? :blush:

 

altså, er det sånn at jeg skal dra i snoppen til jeg holder på å pisse på meg, og når jeg så pisser så skal det komme sæd isteden? hordan gjør man det egentlig? lurer veldig, er i tvil. har aldri fått utløsning ved å runke, men har mange ganger våknet med sæd i bokseren.

 

 

?_Gutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ?_Gutt
Du skal dra forhuden frem og tilbake over pikkhue slik at du synes det er godt. Dette fortsetter du med frem til du får utløsning.

8061981[/snapback]

 

 

Aha, men har problemer med at når penisen blir erigrert, så vil ikke forhuden gå tilbake :O Men når den er slapp og jeg drar tilbake, så blir den erigrert, og når den blir stiv da, så setter den seg fast så jeg ikke får den tilbake igjen :cry:

 

Så derfor er det litt vanskelig å runke :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Regner med at du 11-12? Opplevde selv det du beskriver (våte drømmer) Du drar bare forhuden fram og tilbake over penishode...

8061990[/snapback]

 

 

Ok :o Er bare 15.

 

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_navn_*
Du skal dra forhuden frem og tilbake over pikkhue slik at du synes det er godt. Dette fortsetter du med frem til du får utløsning.

8061981[/snapback]

 

 

Aha, men har problemer med at når penisen blir erigrert, så vil ikke forhuden gå tilbake :O Men når den er slapp og jeg drar tilbake, så blir den erigrert, og når den blir stiv da, så setter den seg fast så jeg ikke får den tilbake igjen :cry:

 

Så derfor er det litt vanskelig å runke :ohmy:

8061996[/snapback]

 

Hei. Forhuden kan utvides litt med daglig tøying.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Du skal dra forhuden frem og tilbake over pikkhue slik at du synes det er godt. Dette fortsetter du med frem til du får utløsning.

8061981[/snapback]

 

 

Aha, men har problemer med at når penisen blir erigrert, så vil ikke forhuden gå tilbake :O Men når den er slapp og jeg drar tilbake, så blir den erigrert, og når den blir stiv da, så setter den seg fast så jeg ikke får den tilbake igjen :cry:

 

Så derfor er det litt vanskelig å runke :ohmy:

8061996[/snapback]

 

Hei. Forhuden kan utvides litt med daglig tøying.

8062043[/snapback]

 

 

 

:hmm: Har prøvd å tøye den, prøvde i noen uker. Skjedde ikke noe spesielt, annet enn at jeg følte at penisen ble lengre ved erigrert tilstand.

 

Men ut ifra hva jeg har skrivd, er det noen anntydninger til at jeg har for trang forhud eller ?:O

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Hvis du ikke får forhuden tilbake, kan du prøve å bruke en form for glidemiddel eller fuktighetskrem. Fuktighetskrem er vel noe som finnes i de aller fleste hjem.

8062066[/snapback]

 

 

Har prøvd fuktighetskrem. Men da glir det så lett at jeg ikke klarer å dra ned forhuden :(

 

Og da funker jo det ikke? :O

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_navn_*
Du skal dra forhuden frem og tilbake over pikkhue slik at du synes det er godt. Dette fortsetter du med frem til du får utløsning.

8061981[/snapback]

 

 

Aha, men har problemer med at når penisen blir erigrert, så vil ikke forhuden gå tilbake :O Men når den er slapp og jeg drar tilbake, så blir den erigrert, og når den blir stiv da, så setter den seg fast så jeg ikke får den tilbake igjen :cry:

 

Så derfor er det litt vanskelig å runke :ohmy:

8061996[/snapback]

 

Hei. Forhuden kan utvides litt med daglig tøying.

8062043[/snapback]

 

 

 

:hmm: Har prøvd å tøye den, prøvde i noen uker. Skjedde ikke noe spesielt, annet enn at jeg følte at penisen ble lengre ved erigrert tilstand.

 

Men ut ifra hva jeg har skrivd, er det noen anntydninger til at jeg har for trang forhud eller ?:O

8062065[/snapback]

 

Nja, hvis du ikke kan rulle forhuden frem og tilbake over penishodet ved erigert penis, så er vel forhuden litt trang. Men dette er ikke uvanligfor en "urunket" penis.

 

Poenget mitt var at litt trang forhud kan utvides med tøyeøvelser.

 

...og med skapell, men det trengs nok ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Nja, hvis du ikke kan rulle forhuden frem og tilbake over penishodet ved erigert penis, så er vel forhuden litt trang. Men dette er ikke uvanligfor en "urunket" penis.

 

Poenget mitt var at litt trang forhud kan utvides med tøyeøvelser.

 

...og med skapell, men det trengs nok ikke.

8062127[/snapback]

 

 

SKALPELL!?!?! :ohmy: Seriøst?:O Kan da ikke skjære der vel? :0

 

Altså. Eller, men hvordan skal jeg skjære da? Skjærer jeg av litt hud på toppen eller ?

 

Btw, er ikke helt proff med å skjære av organ altså =Z

 

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Gjest Guest

Ha, ha. Mente selvfølgelig at en kirurg med deg i narkose kan snitte litt i forhuden for å utvide den.

 

Men igjen, dette trengs nesten helt sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Svaret: http://home.no.net/starvoff/onani.htm

8062190[/snapback]

 

Takker, skal se på den :D

Haha, du skjærer ikke selv. Du gjør det hos lege. :)

 

Du trenger ikke dra forhuden helt tilbake. Bare dra den sånn at den akkurat ikke "faller ned" i gropen bak hodet.

8062218[/snapback]

 

hmm, ok :O Så jeg skal altså ikke skjære selv nei :S

Ha, ha. Mente selvfølgelig at en kirurg med deg i narkose kan snitte litt i forhuden for å utvide den.

 

Men igjen, dette trengs nesten helt sikkert ikke.

8062232[/snapback]

 

Ok. Begynner nesten å lure litt på det jeg. Kanskje jeg burde bestille time :0

 

Men er ikke det vondt å skjære av pikken da ? :S

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Svaret: http://home.no.net/starvoff/onani.htm

8062190[/snapback]

 

Takker, skal se på den :D

Haha, du skjærer ikke selv. Du gjør det hos lege. :)

 

Du trenger ikke dra forhuden helt tilbake. Bare dra den sånn at den akkurat ikke "faller ned" i gropen bak hodet.

8062218[/snapback]

 

hmm, ok :O Så jeg skal altså ikke skjære selv nei :S

Ha, ha. Mente selvfølgelig at en kirurg med deg i narkose kan snitte litt i forhuden for å utvide den.

 

Men igjen, dette trengs nesten helt sikkert ikke.

8062232[/snapback]

 

Ok. Begynner nesten å lure litt på det jeg. Kanskje jeg burde bestille time :0

 

Men er ikke det vondt å skjære av pikken da ? :S

8062259[/snapback]

 

Anbefaler som tøying på egen hånd i noen måneder først. Det kan være litt behagelig tøying også vet du...

Lenke til kommentar
hei.

 

jeg lurer på hvordan jeg skal runke? :blush:

 

altså, er det sånn at jeg skal dra i snoppen til jeg holder på å pisse på meg, og når jeg så pisser så skal det komme sæd isteden? hordan gjør man det egentlig? lurer veldig, er i tvil. har aldri fått utløsning ved å runke, men har mange ganger våknet med sæd i bokseren.

 

 

?_Gutt

8061955[/snapback]

 

 

bare holde kølla inni handa også drar du opp/ned,inn/ut, fram/tilbake hvordan du en vil se på det... hold et godt tak rundt lilleguttendin

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...