CAH1 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har dessverre ingen flatskjerm, men bare en vanlig kassetv. Funker dette spillet på en slik TV? Jeg har nemlig lest at det må være 60hz på TV-en for å kunne spilles... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvor gammel er tv'en? Jeg har ingen problemer å spille på min CRT-tv, den er ca. 3 år gammel. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Hvor gammel er tv'en? Jeg har ingen problemer å spille på min CRT-tv, den er ca. 3 år gammel. 8061989[/snapback] Den er vel kanskje en 6-7 år. Den har to scart utganger i bakkant og audio og video i front i tillegg. Merket er JVC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 har hørt at noen kan spille det på 50hz... Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 det skal vel egentlig ganske mye til for at TV'n ikke takler ett TV-spill da... Tror du skal være ganske sikker på at det fungerer Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) det skal vel egentlig ganske mye til for at TV'n ikke takler ett TV-spill da... Tror du skal være ganske sikker på at det fungerer 8062058[/snapback] OK Jeg bare spør fordi at bakpå spillet står det: "For use only with Xbox 360 entertainment systems with "PAL" designation and PAL TVs capable of displaying a 60Hz signal." Har ikke fått muligheten til å teste den enda fordi boxen ikke er oppe går enda. Endret 2. mars 2007 av Smyagol Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tipper at TV'en din takler 60Hz, men har vært lettere å finne ut hvis du oppga hele navnet på TV'en. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Les manualen, eller send en mail til JVC, greit å være sikker. Jeg snakket med Obs om dette, da jeg var litt usikker om tv'en min hadde støtte for 60 Hz, de var 90% sikre på at det ville fungere, hvis det ikke fungerte kunne jeg bare levere spillet tilbake, og heve kjøpet. Spør der du kjøper spill om de kan gjøre det samme. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Regner med at det fungerer. Min 5 år gamle Sony crt tv, støtter 60hz helt fint. Regner med at de fleste PAL tver produsert de siste 10 årene støtter 60hz helt fint. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Det funker fint. Måtte skifte innstillingene til PAL 60 så gikk det. FIkk boxen i går det var virkelig gøy, men en ting må jeg bare si at boxen suser noe helt sinnsykt. Må ha masse lyd eller hodetelefoner for å overdøve den. Endret 4. mars 2007 av Smyagol Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det funker fint. Måtte skifte innstillingene til PAL 60 så gikk det. FIkk boxen i går det var virkelig gøy, men en ting må jeg bare si at boxen suser noe helt sinnsykt. Må ha masse lyd eller hodetelefoner for å overdøve den. 8073226[/snapback] det var noe nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå