RulleRimfrost Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har den ja, men med Core Duo, 80Gb hd og 1Gb ram. Skjermen er helt stjerne på film siden den er sånn glass-aktig, og CPU ligger på ca 30% på MS sine test-filer i HD. Ikke noe spill-monster. Har testet med IL2, Trackmania og Farcry, og man må rimelig lavt i innstillinger for å få noe som ligner flyt. Og det med 1Gb dual-channel ram. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg har den ja, men med Core Duo, 80Gb hd og 1Gb ram. Skjermen er helt stjerne på film siden den er sånn glass-aktig, og CPU ligger på ca 30% på MS sine test-filer i HD.Ikke noe spill-monster. Har testet med IL2, Trackmania og Farcry, og man må rimelig lavt i innstillinger for å få noe som ligner flyt. Og det med 1Gb dual-channel ram. 8086471[/snapback] Så den blir ikke for liten til film,tv og surfing? Mvh Endret 5. mars 2007 av krbalto Lenke til kommentar
jonny Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 ...Si ifra hvis dere fikk den for 4995.- ! Ett knallkjøp hvis dere fikk det. Så det ble ikke en bærbar på meg denne gang heller.. Mvh 8085664[/snapback] Jeg fikk den for 4995,-. Den er levert inn på postsentralen i Trondheim, så jeg regner med å få den på onsdag. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 ...Si ifra hvis dere fikk den for 4995.- ! Ett knallkjøp hvis dere fikk det. Så det ble ikke en bærbar på meg denne gang heller.. Mvh 8085664[/snapback] Jeg fikk den for 4995,-. Den er levert inn på postsentralen i Trondheim, så jeg regner med å få den på onsdag. 8086945[/snapback] Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 ...Si ifra hvis dere fikk den for 4995.- ! Ett knallkjøp hvis dere fikk det. Så det ble ikke en bærbar på meg denne gang heller.. Mvh 8085664[/snapback] Jeg fikk den for 4995,-. Den er levert inn på postsentralen i Trondheim, så jeg regner med å få den på onsdag. 8086945[/snapback] Jeg å fikk den for 4995.- bestillte lørdag Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så den blir ikke for liten til film,tv og surfing? Mvh 8086563[/snapback] På fanget, godt plantet på Cappelns Verdensatlas blir den veldig bra og lettlest, og det er vanligvis sånn jeg surfer på HW.no. For filmtitting setter jeg den midt på stuebordet om jeg sitter i sofaen. I allefall om det er tekstet... Lenke til kommentar
paal_erik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Lurer på om den var feilpriset den også?Så jeg tviler litt på at dere faktisk får den til 4995.-? Si ifra hvis dere fikk den for 4995.- ! Ett knallkjøp hvis dere fikk det. Så det ble ikke en bærbar på meg denne gang heller.. Mvh 8085664[/snapback] Står så på ordrebekreftelsen min i mailen fra Siba Endret 6. mars 2007 av paal_erik Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg gikk inn på siba.no. Prisen er nå satt ned til 4995,- igjen. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Miir Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Vurderer sterkt å gå for en Fujitsu Siemens V3205 til 4995 som virker til å være priset ganske bra. Men lurer på om det kanskje er bedre med Fujitsu-Siemens Amilo PRO V3405 DualCore? Noen som kan hjelpe meg med det? Er på utkikk etter en maskin som jeg kan bruke til å surfe med, skrive oppgaver og laste ned musikk. Er student og skal ha den med meg på lesesalen, så lite støy er viktig. Fint om den også kan kjøre Vista greit siden jeg har lyst til å prøve det etter hvert. Noen som har formening om hvilken av de to som er best i forhold til pris og de kriteriene jeg har nevnt? Endret 6. mars 2007 av Miir Lenke til kommentar
1ar Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vurderer sterkt å gå for en Fujitsu Siemens V3205 til 4995 som virker til å være priset ganske bra. Men lurer på om det kanskje er bedre med Fujitsu-Siemens Amilo PRO V3405 DualCore? Noen som kan hjelpe meg med det? Er på utkikk etter en maskin som jeg kan bruke til å surfe med, skrive oppgaver og laste ned musikk. Er student og skal ha den med meg på lesesalen, så lite støy er viktig. Fint om den også kan kjøre Vista greit siden jeg har lyst til å prøve det etter hvert. Noen som har formening om hvilken av de to som er best i forhold til pris og de kriteriene jeg har nevnt? 8090014[/snapback] Den FSC som du linker til virker for meg som et godt kjøp. Har selv bestilt den tidligere omtalte med 12,1 " skjerm men tror til ditt formål at skjermen er litt liten. Skal du bruke PCen til its'learning og slikt kan skjermen bli slitsom å lese på. Bedre med en 14,1 " skjerm når den bare veier 2,4 kg uansett Du bør også kjøpe en ekstra 512 MB minnebrikke hvis du skal ha Vista. Koster ikke mer enn 400 kr inkl frakt Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vurderer sterkt å gå for en Fujitsu Siemens V3205 til 4995 som virker til å være priset ganske bra. Men lurer på om det kanskje er bedre med Fujitsu-Siemens Amilo PRO V3405 DualCore? Noen som kan hjelpe meg med det? Er på utkikk etter en maskin som jeg kan bruke til å surfe med, skrive oppgaver og laste ned musikk. Er student og skal ha den med meg på lesesalen, så lite støy er viktig. Fint om den også kan kjøre Vista greit siden jeg har lyst til å prøve det etter hvert. Noen som har formening om hvilken av de to som er best i forhold til pris og de kriteriene jeg har nevnt? 8090014[/snapback] T1300 Core Solo 1,86Ghz er en veldig fin prosessor som yter lite varme som igjen gir veldig lite støy samt den er rask nok til tusen. Core Duo vil utvikle mer varme og til ditt bruk så er T1300 prosessoren strålende og holder i lange baner. Vista kan kjøres på begge i beste kvalitet men man trenger mer ram.... Lenke til kommentar
Miir Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hmm...litt.ekkelt.å.skrive.når.space.og.enter.ikke.fungerer. Er.det.veldig.stor.forskjell.når.det.gjelder.støy?Er.litt.redd.for.at.12".er.litt.for.lite.til.skole,men.vil.gjerne.ha.den.så.lett.og.stille.som.mulig,og.også.designet.er.jo.litt.bedre.på.V3205. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Helvete. Skulle bestille denne så fort jeg kom hjem fra jobb. Så har de akkurat satt opp prisen når jeg sjekker nå. Edit: Gjennom litt overtaling fikk jeg den til gamle prisen allikevel. Supert gjort av Siba! Endret 6. mars 2007 av rakanishu Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvar prisen 4995 tidligere i dag? Hvorfor går den opp og ned fra dag til dag? Ser at den IGJEN er på 5995.- Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vet dere om en T1300 yter bedre enn intel celeron 2,8ghz?400bus Mvh Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vet dere om en T1300 yter bedre enn intel celeron 2,8ghz?400bus Mvh 8092440[/snapback] Ja den yter mye bedre... Lenke til kommentar
su Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nettsiden hadde alvorlige problemer og hadde mange timer nedetid. Første prisen i formiddag var sikkert backup fra forrige dag som var lagt inn. Det er min teori. Jeg kjøpte forresten en til 4995 i formiddag mens prisen fremdeles var lav Forresten, det er ram type ddr2 pc4200 533 MHz. Når det gjelder ram-oppgradering (som nok er nødvendig på denne) er det andre ram-typer som kan benyttes, f.eks. pc5300 667MHz? /su Lenke til kommentar
paal_erik Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ser at min har kommet til posten hos meg inatt, så da kommer nok hentelappen i postkassen snart. De av dere som har kjøpt denne fra SIba evnt. har maken..... Hva slags RAM handlet dere som har oppgradert? Iflg. Komplett kan du putte i følgende: DDR2 PC2-4200 533 Mhz DDR2 PC2-5300 667 Mhz Er litt i villrede over dette....Rive ut alt sammen og putte inn 2GB kanskje, da har jeg hvertfall nok Lenke til kommentar
1ar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ser at min har kommet til posten hos meg inatt, så da kommer nok hentelappen i postkassen snart. De av dere som har kjøpt denne fra SIba evnt. har maken..... Hva slags RAM handlet dere som har oppgradert? Iflg. Komplett kan du putte i følgende: DDR2 PC2-4200 533 Mhz DDR2 PC2-5300 667 Mhz Er litt i villrede over dette....Rive ut alt sammen og putte inn 2GB kanskje, da har jeg hvertfall nok 8096945[/snapback] Jeg fikk min fra Siba i dag og puttet i en 512 MB DDR2 PC2-4200 533 Mhz. Samme som stod i maskinen altså. Sitter å skriver på den nå og ergrer meg over plasseringen over Ctrl knappen. Den pleier alltid å være helt nede til venstre, men der er Fn knappen Men blir vel vant til det. Ellers en veldig fin PC Lenke til kommentar
paal_erik Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Får ikke spillt av dvd..... Finner ikke dvd codek sier maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå