Kjekssjokolade Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har en NEC cd/dvd brenner. Når den leser cd'er er det greit, men når jeg skal se dvd film, er det et bråk fra en annet planet nærmest.... Noen ting jeg kan gjøre for å dempe støyen? Vil det hjelpe å "pakke" inn cd/dvd romen, eller uansett. Takk for svar Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Bruke Nero Drive Speed (eller noe slikt). Da kan du sette lesehastigheten til mye lavere. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Bruke Nero Drive Speed (eller noe slikt). Da kan du sette lesehastigheten til mye lavere. 8075393[/snapback] vor laft kan jeg sette den? Skal jo enda klare å se filmen Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 I prinsippet holder det med 1x, men det lønner seg nok å sette den på noe høyere, tror jeg. Det er ikke verre enn å teste det ut og se når det hakker. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg spiller av dvd-filmer med 5x hastighet, raskt nok til å spille av laggefritt, men likevel støyfritt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Har ikke oppdatert firmware eller stilt på noen hastighet eller gjort noe materielt for å dempe støyen. Men i det siste har dvd-romen vært helt lydløs når jeg spiller av dvd film eller ripper musikk. Merkelig, men gjør meg overhode ingenting Edit: Leig Og takker for svarene Endret 1. april 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå