-Jungeldyret Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hei, har noen spørsmål jeg gjenre ville hatt svar på; * Hva er den største knokkelen i kroppen? * Kan godt hende det kommer flere spm. her etterhvert. Endret 2. mars 2007 av xerminx Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ærlig talt, dette kan google enkelt gi deg svar på. Søk litt der, finner du ikke noe blir jeg svært overasket. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Mennesket har 4-6 liter blod som inneholder omtrent 25 billioner røde blodlegemer. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) MathiasF: Takk for et hjelpsomt svar. Edit: skrivefeil Edit: Hva med spm. nr. 2? Endret 2. mars 2007 av xerminx Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvilepulsen på et menneske varierer men den ligger vel normalt på 60-70 slag i minuttet.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Nytt spørsmål nå! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Stikk over til leksehjelpforumet, du Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Dette er jo leksehjelpforumet..? Edit: Men please, jeg trenger svar! Endret 2. mars 2007 av xerminx Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) www.justfuckinggoogleit.com du må faen meg skjerpe deg gutt istedenfor å sitte å se på tv mens vi googler kan du jaggu meg gjøre det selv:P men kan si så mye som at den heter calcaneus.. Endret 3. mars 2007 av TheNorwegianViking Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 www.justfuckinggoogleit.com du må faen meg skjerpe deg gutt istedenfor å sitte å se på tv mens vi googler kan du jaggu meg gjøre det selv:P men kan si så mye som at den heter calcaneus.. 8071357[/snapback] Har det ikke slått deg at det kan hende at jeg har prøvd å søke etter det? Jeg skjønner at du synes det er veldig tøft å banne og leke stor, men du kan vennligst spare deg for det i mine topics iallfall. Men, takk for at du faktisk klarte å putte inn noe seriøst i det tåpelige svaret ditt, det hjalp meg mye. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 www.justfuckinggoogleit.com du må faen meg skjerpe deg gutt istedenfor å sitte å se på tv mens vi googler kan du jaggu meg gjøre det selv:P men kan si så mye som at den heter calcaneus.. 8071357[/snapback] Har det ikke slått deg at det kan hende at jeg har prøvd å søke etter det? Jeg skjønner at du synes det er veldig tøft å banne og leke stor, men du kan vennligst spare deg for det i mine topics iallfall. Men, takk for at du faktisk klarte å putte inn noe seriøst i det tåpelige svaret ditt, det hjalp meg mye. 8073379[/snapback] For gods sake gutt! Hvis vi kan finne svar på google, kan også du finne svar på google. Ellers regner jeg med at disse spørsmålene er hentet fra en gymbok/naturfagsbok du sitter med på skolen - ergo vil du finne alle svarene i det aktuelle kap. du holder på med. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 rart med det at jeg fant svar på første google søk daxD Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) den største knokkelen i kroppen er....................resten finner du på google let selv. fant det på første førsøk jeg også. :!: Endret 4. mars 2007 av larshaugli18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå