Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen spm. angående kroppen. NYE SPM!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.justfuckinggoogleit.com du må faen meg skjerpe deg gutt istedenfor å sitte å se på tv mens vi googler kan du jaggu meg gjøre det selv:P

men kan si så mye som at den heter calcaneus..

8071357[/snapback]

Har det ikke slått deg at det kan hende at jeg har prøvd å søke etter det? Jeg skjønner at du synes det er veldig tøft å banne og leke stor, men du kan vennligst spare deg for det i mine topics iallfall.

Men, takk for at du faktisk klarte å putte inn noe seriøst i det tåpelige svaret ditt, det hjalp meg mye.

Lenke til kommentar
www.justfuckinggoogleit.com du må faen meg skjerpe deg gutt istedenfor å sitte å se på tv mens vi googler kan du jaggu meg gjøre det selv:P

men kan si så mye som at den heter calcaneus..

8071357[/snapback]

Har det ikke slått deg at det kan hende at jeg har prøvd å søke etter det? Jeg skjønner at du synes det er veldig tøft å banne og leke stor, men du kan vennligst spare deg for det i mine topics iallfall.

Men, takk for at du faktisk klarte å putte inn noe seriøst i det tåpelige svaret ditt, det hjalp meg mye.

8073379[/snapback]

For gods sake gutt! Hvis vi kan finne svar på google, kan også du finne svar på google.

Ellers regner jeg med at disse spørsmålene er hentet fra en gymbok/naturfagsbok du sitter med på skolen - ergo vil du finne alle svarene i det aktuelle kap. du holder på med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...