bluescreen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Lasta ned OpenOffice her om dagen, fra www.openofficeorg.no. OpenOffice er en erstatning for MS Office, og den norske utgaven er utviklet i et samarbeid mellom Akershus fylkeskommune, Skolelinux-prosjektet, Møre og Romsdal fylkeskommune og Sør-Trøndelag fylkeskommune. Jeg må si jeg er veldig positivt overrasket over hvor bra dette fungerer! Det fungerer smertefritt med alle MS-filer jeg har bruk for i allefall! Anbefaller alle å laste ned pakka, og gi det en sjanse! :smile: DET ER JO GRATIS! :wink: [ Denne Melding var redigert av: bluescreen på 2002-12-08 23:23 ] Lenke til kommentar
glabba Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Har brukt OpenOffice lenge. Er ikke villig til å bruke flere tusenlapper på MS Office, når jeg kan få et minst like godt program gratis :smile:! Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Som om jeg skulle sagt det selv! :smile: OpenOffice er bra! Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Må bare forsikre meg om dette: funker Openoffice ok på Win XP ? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 funker Openoffice ok på Win XP ? OpenOffice skal fungere på Linux, Solaris, MacOS X og Windows (95, 98, NT, 2000 eller XP). Selv om OpenOffice og andre programmer etter hvert kan lese Microsofts lukkede formater (Bl.a. Word-dokumenter), er det viktig at man fortsetter å unngå bruk av dette formatet, og informer folk om at .doc er et hemmelig Microsoft-format. Men muligheten til å lese dokumentene og konvertere dem til skikkelige format er selvsagt bra å ha. LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå