Gå til innhold

Nokia N80 IE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det forskjell fra denne n80- og n80 internet edition?

Hvor kan jeg få kjøpt et rimeligt minnekort på 2G til telefonen?

8061683[/snapback]

Forskjellen ligger kun i softwaren på mobilen. Du kan oppgradere n80 til n80ie. Det finnes forresten en egen tråd om dette her på forumet.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Jeg gikk på komplett, hvor du fant det minnekortet. Og der valgte jeg Nokia N80 IE tlf. Jeg så nede på siden hvor det kommer opp tilbehør til telefonen. Det kom minnekort opp til 2GB, men den du viste til på 4GB kom ikke opp der. Så da tror jeg at det ikke går.

Lenke til kommentar
Jeg gikk på komplett, hvor du fant det minnekortet. Og der valgte jeg Nokia N80 IE tlf. Jeg så nede på siden hvor det kommer opp tilbehør til telefonen. Det kom minnekort opp til 2GB, men den du viste til på 4GB kom ikke opp der. Så da tror jeg at det ikke går.

8082072[/snapback]

Hvis du ser på netshop sin side med tilbehør til mobilen: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=38741

Så er 4GB kortet som tilbehør, så jeg tror at det vil funke!

Endret av Ja-Nei
Lenke til kommentar

Å ja, ok. Men da er det vel mulig at det går da. Jeg vet jo ikke om den tlf har det som det står at den må ha. Men rart at en siden sier ja, og den andre nei. Forhåpentligvis er det noen her som har prøvd det og vet sikkert om det fungerer eller ikke. Fordi ikke noe er jo sikkert nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...