Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til "ny" bil!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja japser holder som regel langt og lenge, men ikke alle er like komfy?

Mitsubishi Galant, Mazda 626, Toyota Camry er vel alle ganske gode biler.

Lurer litt på bmws 3 serie.. for liten motor? Holdbar?

Også sett litt på volvo 460, men ser ut som jeg er tvunget til et kompromiss uansett i mitt prisleie, hehe  :D

8067996[/snapback]

Jeg har selv en 96 Mazda 626 1,8.

Veldig lavt bensinforbruk, og god å kjøre med senkesett. Kjøpte den for 59000, med en

kilometerstand på 100.000.

Veldig god driftsikkerhet, og jeg synes den har et ålreit utseende i denne årsserien.

-Bare et forslag

Lenke til kommentar

Henger meg på oppfordringene om Ford Sierra. Kjøpte en selv i denne prisklassen for ikke lenge siden, og jeg opplever den som en driftsikker bil som er enkel å mekke på selv, også for en nybegynner som meg.

Med en såpass tilårskommen bil har det blitt litt skruing, men ingenting alvorlig og bilen starter hver eneste dag og har enda ikke sviktet en eneste gang (bank i bordet)

Kjørekomforten er dessuten god, og bensinforbruk burde ikke være så aller verst.

Du burde få tak i en pen modell fra rundt 90 med insprøytning innenfor budsjettet ditt. Ikke hør på dem som mener at Ford er lite driftsikre drittbiler, så fremt du finner et fint eksemplar er lykken en god gammel ford!

Men når alt kommer til alt, i den prisklassen handler det vel egentlig mer om å finne det rette eksemplaret enten det er en Volvo, Ford eller Mazda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...