Gå til innhold

Xbox på/av bryter på kontrollen?

A14

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg lurer på om jeg skal fikse en på av bryter på kontrollen til xboxen min har funnet en bryter på inter nett

men jeg vill heller ha en annen bryter vet noen om dette er en bryter som bare lager et kort støt og får xboxen til å starte eller om den lager kontakt hele tiden mellom ledningene?

Jeg er ikke noe proff på brytere og lodding og slik jeg er selv lært og har loddet og slikt bare som hobby!

Endret av A14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slik som jeg kan se, kobles denne bryteren parallelt med bryteren som er på Xboxen. Dvs at du kan selv velge hvor lang pulsen skal være ved enkelt å bare holde knappen inne!

Edit: Leif

Endret av H2H
Lenke til kommentar
Hei!!

Jeg lurer på om jeg skal fikse en på av bryter på kontrollen til xboxen min har funnet en bryter på inter nett

men jeg vill heller ha en annen bryter vet noen om dette er en bryter som bare lager et kort støt og får xboxen til å starte eller om den lager kontakt hele tiden mellom ledningene?

Jeg er ikke noe proff på brytere og lodding og slik jeg er selv lært og har loddet og slikt bare som hobby!

8061608[/snapback]

Hva med å bruke tegnsetting innimellom ellers så blir det veldig tungt og veldig vanskelig å lese og folk har vanskelig for å forstå hva du spør etter og by the way så skrives internett i ett ord ikke inter nett

(Prike prike)

Lenke til kommentar
Hei!!

8061608[/snapback]

Hva med å bruke tegnsetting innimellom ellers så blir det veldig tungt og veldig vanskelig å lese og folk har vanskelig for å forstå hva du spør etter og by the way så skrives internett i ett ord ikke inter nett

(Prike prike)

8121568[/snapback]

Ja, du har helt sikkert rett, men slik blir lett av glemt hos meg! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...