kenneth74 Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Eller er det det? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hmm.. Fin tråd... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Veldig. Godt gjort å hacke meg igjennom en port som ikke er NATet til pcen min, forresten. :wink: (j00 w3r3 h4xx0r3d bby ji|/||/|y p0p) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det blir vel postet tusen poster hver dag elns? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Tror han mener Videoredigering-delforumet. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Vell... Jeg har ikke nok penger til å drive med videoredigering, men hvis noen spanderer et kamera og firewire-kort, så kan jeg sikkert komme med noen spørsmål :smile: Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Synes noen av oss bør gå sammen med å lage norske turtorials, siden jeg ikke vet om noen som har det til nå. Ikke det at jeg har letet eller noe slikt, men for dere som har tid og kunnskap, oppfyll mine krav Lenke til kommentar
bobb Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei på dere. Klart at det er synd at det ikke er noen stor trafikk på dette forumet (Videoredigering) Jeg har stort sett akkurat startet med videoredigering, og møter mange utfordringer. Jeg har et analogt kamera (HI8), og et Pinnacle DC10+ videocapture kort. For redigering bruker jeg Studio 8. Jeg tenker å oppgradere gradvis, og etter hvert kjøpe et digitalt kamera, og en DVD brenner. Bruken er bare familiefilmer, ungene, ferier etc. På sikt ønsker jeg å kunne legge alle mine filmer til DVD, med menyer, og noe egenkomponert musikk. Alle mine papir og lysbilder skal scannes, og lagres på DVD'er. Når denne prosessen starter for alvor (selvfølgelig parallelt med videre filming) vil jeg sikkert møte problemer av forskjellig art. Derfor vil jeg, så langt som mulig, benytte dette forumet, både for å ta nyte godt av erfaringen til dere som har drevet med dette en stund, og prøve å bidra til utveksling av egne erfaringer. :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 For det er sikkert en del fler folk som driver med andre ting enn videoredigering på datamaskinen sin. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg er villig til å hjelpe.. Og jeg sitter inne med lite kunnskap :razz: Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg er villig til å hjelpe.. Og jeg sitter inne med lite kunnskap :razz: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Det går nok meste i hardware og overklokkings forumet :smile: Lenke til kommentar
the-wiking Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 har dette noe med divx og dvd john å gjøre :smile: eller??? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 22:15, skrev the-wiking:har dette noe med divx og dvd john å gjøre :smile: eller??? Tror ikke det :smile: Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Håper dette videoforummet fortsatter å vokse. Fint om folk legger ut litt om linker som amhanler videoredigering. Norske bruksanvisninger på hvordan ting gjøres er det lite av her. Sikkert mange som kan mye her som kunne laget noen artikler osv. Mulig om noen hadde en hjemmeside som andre kunne gått å sett på artikler osv. Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Ja, ja. Det var jo noen som ikke helt forsto hva jeg mente. Selvfølgelig mente jeg videoredigerings delforumet. Og ikke de andre. Takk til alle som svarte. Endelig litt trafikk på linjen. Hehe. Jeg kritiserte ikke forumet i seg selv. Jeg bare la merke til at det ikke kom så mange meldinger inn. Så jeg hadde ingenting å bidra med, og i rein frustrasjon av å ikke få trykke på keyboardet så skrev jeg inn den meldingen i Videoredigerings forumet. Mvh Kenneth Lenke til kommentar
fukas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Etter at jeg har hentet ned film fra kameraet inn på pc'en min, så stopper den når det er et opphold i filmmaterialet på DV-kassetten. Dette er ikke hovedproblemet. Når jeg vil hente ned resten, så må jeg restarte maskinen. Why oh why? Har et Canon XM2 dv-kamera Selvbygd PC (Pentium4, fungerer skikkelig bra ellers) Firewire-overføring Dette er min første Posting på denne siden. Håper dette formet blir større etter hvert ja! Kjøp av DV-kamera: sjekk prisene hos Fotohuset i Oslo, de er som regel de billigste på alt. Sparte 5000,- spenn! Lenke til kommentar
tomy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Sparte 5000 sier du fukas men hva var den prisen du sparte 5000 på ? Hvilket kamera var det du kjøpte ? mvh tomy Lenke til kommentar
fukas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Wintersborg i Kr. Sands skulle ha 29.950,- Dette gjelder for Canons utrooooolig fete XM2 3CCD kamera! Fotohuset i Oslo Karl Johans gate skulle ha 22950,- for kameraet + 595,- for et extra Ion Lithium batteri fra Hâhnel (uoriginalt men hey, det er et Ion Lithium batteri!) + 150,- i postoppkrav = 23695,- Ser på kvitteringen min fra 10.10.02 Så jeg sparte faktisk 6255,-! Kødder aldri, kan sende deg kvitteringa mi på fax Ring dem på 22 42 09 60 Lenke til kommentar
tomy Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg tror deg jeg FUKAS. Håper det kan hjelpe andre. Ta noen tlf send noen mailer så kan du spare masse penger. Jeg kjøpte samme kamera for 14.900.- på Tennerif for 4 uker siden. Canon xm2 er kremen innen dvkamera. Mvh tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå