gustav Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vurderer denne Acer Aspire 5103 WLMi legger jeg til 1000 kroner, får jeg 2 gb ram og 160 gb hd. Er det et brukbart kjøp? Eller burde jeg heller satse på noe annet i prisklassen ca 9000 kroner? Takk for svar Lenke til kommentar
gustav Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Må legge til at jeg har eksamen fra mandag, og skal kjøpe idag før kl 20. Hadde derfor satt veldig stor pris på om noen smarte hoder kunne gi meg tips, først og fremst om spesifikasjonene på nevnte laptop er gode nok utifra prisen. TAKK Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Vel, selv holder jeg meg langt unna Acer-laptoper. Kvaliteten er helt utrolig dårlig, kabinettetfargen falmer utrolig fort, skjermene tåler lite og lydkvaliteten er søppel. Supporten har jeg bare negative erfaringer med, og det kommer altfor mye bundlet programvare med. Jeg måtte bytte tastaturet på den ene WLMi-laptopen min TO ganger, og det var ikke på grunn av feil fra min side. Kvaliteten er rett og slett elendig. Noe av det som irriterer meg MEST, var at de ble varme. Og ikke minst, så skulle absolutt varmen ut på høyre siden, RETT på hånda mi! Det hjelper liksom ikke med knallgode specs når du ikke klarer å bruke maskinen slik du vil. .. sier jeg som har hatt min fjerde og siste Acer-maskin. Anbefaler f. eks HP; Mye bedre kvalitet. Min søster har en HP-notebook nå, og den oser av kvalitet i forhold til min gamle Acer. Eller om du vil gå for det maksimale, en Sony Vaio Men de selges ikke i Norge, så da må du bestille utenlands. edit; added: For øvrig er denne feilpostet, skulle vært under "Bærbare datamaskiner". loathsome+ Endret 2. mars 2007 av loathsome Lenke til kommentar
gustav Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Takk for nyttig innlegg. Hadde egentlig litt mistanke om at så var tilfelle. Får nok en litt annen kvalitetsfølelse når man sitter med en HP. Selv har jeg sansen for designet på de siste maskinene i Pavilion serien. Er det noen spesielle å anbefale i denne serien? Helst til 8-9000. Til moderatorer som eventuelt ser denne; beklager feilpostingen. Er litt stresset pga eksamen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 HP Pavilion-serien kan jeg anbefale uten problemer Har selv vært borte i tre stykker, og hittil liker jeg det jeg ser. Kvaliteten er absolutt ikke noe å utsette på, og med deres nyeste "Imprint Finish"-sak ser jo hele maskinen deilig ut Pavilion DV2130 har jeg brukt en del, og jeg kan anbefale den. En skikkelig god maskin til den prisen. Både HW og Kompletts annmeldelser er visst enig med meg Du burde også ta en titt på ThinkPad-maskinene. De tåler virkelig mye, og har hatt samme kabinett i alle år - et velutviklet og godt et, altså. Selv har vi slike på skolen. Jeg synes de ikke er så pen og se på, men brukervennligheten er veldig høy! Du har dog glemt å oppgi det viktigste; Hva skal du bruke maskinen til?. Lykke til, loathsome+ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har den Aceren og syns den er super. Han over har tydeligvis ikke prøvd acer siden han syns det er bare dritt. Aceren har , -God byggekvalitet ( bedre en HP sin syns jeg ) -Skjermen er god( men knirker litt når man drar den opp) -Syns supporten er god Minus : -Støy Hp og Acer har en del støy, så vis du ikke vil ha støy er ikke de merkene no å annbefale. Lenke til kommentar
XaleX Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei. jeg har en Acer Aspire 5103WLMi, dette er en nydelig maskin ... anbefaller deg å kjøpe Acer eller ASUS A8Jr. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå