m0zzdart Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Skal kjøpe berbar pc. den skal koste 20000,- kr og den skal brukes til: spill musikk film nedlasting skole o.s.v nå er ikke jeg så flink med berbar pc'er. så jeg lurte på om noen kunne sette sammen en berbar pc til meg!? den skal kjøres windows xp på. takker til de som gidder det Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 mitt forslag er XPS m1710 fra dell www.dell.no Begynner på ca 16 000 så vidt jeg husker, så se om du klarer å sette sammen noe der. Har den selv, og er kjempefornøyd med ytelse, støynivå og varmeutvikling. 17" skjerm er kos Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 mitt forslag er XPS m1710 fra dell www.dell.no Begynner på ca 16 000 så vidt jeg husker, så se om du klarer å sette sammen noe der. Har den selv, og er kjempefornøyd med ytelse, støynivå og varmeutvikling. 17" skjerm er kos 8061270[/snapback] Unnskyld. glemte å si at det IKKE skal være dell pc Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Edit : Ok, ingen Dell pc... Raste Endret 2. mars 2007 av Raste Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 mitt forslag er XPS m1710 fra dell www.dell.no Begynner på ca 16 000 så vidt jeg husker, så se om du klarer å sette sammen noe der. Har den selv, og er kjempefornøyd med ytelse, støynivå og varmeutvikling. 17" skjerm er kos 8061270[/snapback] Unnskyld. glemte å si at det IKKE skal være dell pc 8061652[/snapback] Hvorfor det? Om den skal brukes til spilling finnes det ingen som matcher dells xps-maskiner. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Delavar har helt rett der!! Hadde helt klart tatt en XPS om jeg var deg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Men trådstarter vil jo ikke ha Dell... Så det er ikke vits å mase. Men annbefaler Dell Inspirion 9400 eller Xps uanz til han Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Men trådstarter vil jo ikke ha Dell...Så det er ikke vits å mase. Men annbefaler Dell Inspirion 9400 eller Xps uanz til han 8062124[/snapback] HAHA du sier jeg ikke vil ha det så anbefaler du det. hehe. har 2 dell maskiner fra før av. vil ha noe annet enn dell har en berbar dell pc og en stasjonær pc. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Skal du ha den med på skolen? I så fall bør du ha max 15.4" skjerm. Vil tro at en pc med noe à la x1600 ville være noe da. Må du ha xp, og vil absolutt ikke kjøre Vista? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Skal du ha den med på skolen? I så fall bør du ha max 15.4" skjerm. Vil tro at en pc med noe à la x1600 ville være noe da. Må du ha xp, og vil absolutt ikke kjøre Vista? 8062611[/snapback] skal kjøre xp, ikke diskusjon om det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har falt litt for denne bærbare. Nesten så jeg vurderer å kjøpe en selv! ASUS G1 er på 15" har 2 Gb 667 mhz ram, Geforce 7700 GO med 512 MB minne og en T7200 Core 2 Duo prosessor. Skjermen på denne bærbare skal vist være helt fantastisk når det kommer til lysstyrke og bidlekvalitet. PC-en har innebygget kamera, og man får med ryggsekk og optisk Logitech-mus. Mye for pengene. Hos komplett.no får du Vista med, men finnes sikkert andre butikker hvor du får med Windows XP. Snorre Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har falt litt for denne bærbare. Nesten så jeg vurderer å kjøpe en selv! ASUS G1 er på 15" har 2 Gb 667 mhz ram, Geforce 7700 GO med 512 MB minne og en T7200 Core 2 Duo prosessor. Skjermen på denne bærbare skal vist være helt fantastisk når det kommer til lysstyrke og bidlekvalitet. PC-en har innebygget kamera, og man får med ryggsekk og optisk Logitech-mus. Mye for pengene. Hos komplett.no får du Vista med, men finnes sikkert andre butikker hvor du får med Windows XP. Snorre 8062863[/snapback] Den likte jeg skal se nermere på den Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har forhørt meg med Hardware.no og de kommer med en test av denne pc-en sannsynligvis innen neste uke. Ellers har blant annet Notebookreviews.com anmeldt denne maskinen. Den virker ganske god, den ser bra ut og har bra maskinvare. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg har falt litt for denne bærbare. Nesten så jeg vurderer å kjøpe en selv! ASUS G1 er på 15" har 2 Gb 667 mhz ram, Geforce 7700 GO med 512 MB minne og en T7200 Core 2 Duo prosessor. Skjermen på denne bærbare skal vist være helt fantastisk når det kommer til lysstyrke og bidlekvalitet. PC-en har innebygget kamera, og man får med ryggsekk og optisk Logitech-mus. Mye for pengene. Hos komplett.no får du Vista med, men finnes sikkert andre butikker hvor du får med Windows XP. Snorre 8062863[/snapback] noen som kunne hjelpe meg litt med denne pc'n. er det mulig å få innebygd webcam på den!? edit: det er innebygd på den. jeg så det ikke istad. Endret 4. mars 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 før du bestiller den vil jeg anbefale dg å se igjænnom flere tilbud f.ekshttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331666 da sparer du dg et par tusen kr også kan ud bruke prisguiden på www.hw.no for å finne best pris o.l... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har forhørt meg med Hardware.no og de kommer med en test av denne pc-en sannsynligvis innen neste uke. Ellers har blant annet Notebookreviews.com anmeldt denne maskinen. Den virker ganske god, den ser bra ut og har bra maskinvare. 8071934[/snapback] Cnets review av samme maskin var for øvrig håpløs. Full av faktafeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå