snarius Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kondolerer på det sterkaste Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er alltid leit når sånne ting skjer. Forferdelig med sånne ulykker. Håper de finner ut hvordan dette skjedde og sånn. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg synes vi burde få opp en egen kategori for triste utbrudd. Kondolerer. Lenke til kommentar
hoddevik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kondolera,Han jobba på det stede eg bur. Måløy Veldiig dumt og dø når man ikkje har fått leve livet sitt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kondolerer. Utrolig ufortjent at folk som ham dør. :\ Forbilder er slike som burde leve evig. Eller noe. Måtte han hvile i fred. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 R.I.P. Triste greier, spesielt når det kommer så uventet. Mine dypeste kondolanser går til hans familie og andre som stod ham nær. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Har ikke vert online siden startet denne posten, så det var utrolig sterkt og se at hele 60 har lagt inn en melding. Det er godt å se at folk bryr seg. Jeg takker alle dere som har satt av et par sekunder til å skrive her, det varmer utrolig mye. Har fått litt mer informasjon om hvordan det skjedde. Han stod på toppen av maskinen, mistet fotfestet og falt ned i, han ser vist ikke så bra ut etter ulykken så det blir nok ingen åpen kiste. Jeg syns så utrolig synd på hans nærmeste familie, de som har kjent han hele livet. Gruer meg også til begravelsen som skal være på fredag, det blir nok en tung opplevelse. Men samtidig blir det nok litt godt Da er det på en måte "over". RIP Aleksander. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det var meget trist å høre. Kondolerer på det sterkeste. Hvil i fred, Aleksander. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dette var da trist å høre. Kondolerer. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kondolerer så mye. Det er så trist når slike ting skjer. Lenke til kommentar
futon Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) hei.. kondolerer så fryktelig. alle tanka går til familien det som skjedde med aleks er så ufattelig trist. var det største sjokket når eg fekk vete det. har fortsatt ikkje godtatt det. han va en heilt fantastik person som var likt av mange. Eg var på minnestunda på fredag, det er heilt uvirkelig, men det var godt å sjå at så mange var der. du må bare vete at det vil bli lettare, må sjå framover. livet må forsette for sjøl om han ikkje er her i person så er han fortsatt i hjerta våra. og eg føler at han er nær meg kvar dag. det er på dinna måten han vil leve vidare kvil i fred, aleksander<3 Endret 5. mars 2007 av Dotten Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kondolerer! Jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg mistet en kompis på 17 år for 1 mnd. siden . Han som knuste hodet på Bigjump i eikedalen) you wanna talk, i'm here Høres ikke noe digg ut å bli klemt ihjel i en wire trommel :S Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kondolerer virkelig. Alltid trist å høre om folk som går bort så unge. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) ggergergereger Endret 24. april 2010 av Bartin Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tråden er jo dritgammel, men. Hva seilte han? Jeg seiler også 8) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 off, vet hvordan det er. Husker den dagen jeg fikk telefonen av faren til en kompis og sa han hadde sovna inn, det var forventa og jeg visste det kom til å skje innen dagen var omme, men likevel helt jævelig. Husker også den samme kvelden at jeg fikk telefon fra faren og ble bedt om å komme en tur på sykehuset, fordi legene hadde gitt opp, og koblet fra alle maskiner som holdt han i live, har aldri følt noe så jævelig før. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Trist! Kondolerer Endret 16. april 2007 av henke- Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Kondolerer veit åssen det føles. Broren min døde når jeg var 13 år og han var 14. Endret 16. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå