QBab Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Rundt klokken 10 i dag tidlig døde søsken barnet mitt Aleksander Remme, bare 21 år gammel. Fikk netopp vite det på tlf. Det er så utrolig trist.. Jeg vet ikke litt hvordan jeg skal ta dette, så jeg skriver en post her på forumet. For tiden sitter jeg et sted ut i gokk, 10 timer i fra der jeg bor. Med kun en telefon og en datamaskin til hjelp. Så nå sutter jeg litt på noe sprit og røyker som en skorstein. Regner med det er min måte å reagere på. Jeg har altid sett opp til han, selv om jeg ikke har sett så mye til han den siste tiden. Jeg har altid hatt lyst å bli bedre kjent med han, være mere sammen med han, og nå er det umulig. Han er borte for altid. Bare 21 år gammel... Det føles helt uvirkelig. Jeg orker ikke skrive mer akkurat nå.. Tror jeg må ha en røyk til... Dette hjalp faktisk. Fikk satt ting litt i perspektiv...Link til VG. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Slike ulykker bør ikke skje R.I.P Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Slettes ingen morsom situasjon. RIP Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det var meget, meget leit å høre. Du får ha god bedring, og måtte søskenbarnet ditt hvile i fred. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Alltid trist når slik skjer. R.I.P Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kondolerer, på det sterkeste. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg kondolerer, trist når sånt skjer Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg kondolerer så mye. Enig med alle her, veldig trist når sånt skjer. Det er rart å tenke på hvor lite som skal til, før man ikke får møte eller snakke med den personen mer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kondolerer.. Sånt er så trist :/ Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sånne ting er like ille hver eneste gang Mine kondolanser. R.I.P. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kondolerer, kjipe greier... RIP! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lurer på hvordan det føles at nå er det liksom din tur til å føle den følelsen. Kondolerer Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vet inderlig godt hvordan det er å miste nær familie. Mistet en i høst Føler hvirkelig med deg. Bruk tiden fremmover med venner og familie, og vær for all del ikke redd for å snakke med noen hvis du føler at det er noe du må få ut. Kondolerer Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Utrolig trist... Kan ikke forestille meg hvordan det hadde vært å miste min egen bror. Kondolerer. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vet hvordan du har det, kondolerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå