levlex Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ofte tom for strøm? Her er vesken som sørger for at du har fullt batteri til enhver tid. Les mer Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tror det ikke før jeg får se det, men ser lovende ut. Nærmer oss vel en tråd-fri fremtid Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Man må jo uansett plugge telefonen i veska med en kabelsnutt nedi der Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Bra ide, man trenger egentlig ikke å være veldig smart for å lage noe sånt, men han som fikk ideen var likevel det lille ekstra smartere enn de fleste. Lenke til kommentar
siljebergen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper de klarer å lage en pen veske etterhvert også da! Og en multicharger til kamera etc også.. hadde vært kjekt. ;-) Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) 300dollar? hahaha. Kjøper jeg heller denne for 20Dollar å syr den på jakka mi Kanskje jeg skal kjøpe disse fra ebay å lage mitt eget kles merke :o For hvem vill vell ikke ha en genser som kan lade mobiltelefon og mer Endret 9. juli 2008 av DiemetriX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg