dTd Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei! jeg la inn windows på nytt her en dag, så skulle jeg legge inn sp2 men det viste seg at det kom en feil så jeg måtte begynne på nytt, siden fant jeg ut at det ligger en mappe som sp2 installeringen opprettet uten å slette den på min c: disk, (ikke der jeg har windows, derfor er det irriterendene den er der). når jeg prøver å høyreklikke å slette den så får jeg: Kan ikke slette i386: ingen tilgang kontroller at disken ikke er full eller skrivebeskyttet, og at filen ikke er i bruk. har også forsøkt å dra mappen inn i move on boot, også prøvd unblocker, men det fant ingen ting, og sa at den skulle slette det neste boot, noe som ikke skjedde... så jeg lurer på om noen har noen smarte tips.... (mappen i386 ligger på denne plaseringen : C:\ddee126158c3114892caf86d32a1 ) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kjør en live CD, kanskje? Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Prøv killbox bare å google det. har brukt det på å fjerne noen mapper som jeg ikke har klart å fjerne på andre måter. kan hende det funker Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Kjør en live CD, kanskje? 8063334[/snapback] hva mener du med det? killbox funka ikke Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du starter en Linux live CD, som gir deg et fullt operativsystem lest fra CD-en. Jeg er usikker på om Linux kan slette fra NTFS, men den kan i alle fall lese. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du starter en Linux live CD, som gir deg et fullt operativsystem lest fra CD-en. Jeg er usikker på om Linux kan slette fra NTFS, men den kan i alle fall lese. 8063714[/snapback] men han blir jo kke kvitt den mappa forde. og sånn linux som kjører fra cd er ikke akkrat spesielt bra Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ingen andre gode forslag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Da må du laste ned gode gamle Dr. Delete. Fungerer som gull!! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du starter en Linux live CD, som gir deg et fullt operativsystem lest fra CD-en. Jeg er usikker på om Linux kan slette fra NTFS, men den kan i alle fall lese. 8063714[/snapback] men han blir jo kke kvitt den mappa forde. og sånn linux som kjører fra cd er ikke akkrat spesielt bra 8063904[/snapback] Vel, jeg ser ingen live Windows enda.. Det er en enkel operasjon uansett, å slette en mappe fra en live CD. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 prøvde både killbox og dr delete, funka ikke har heller ingen linux cd... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Start explorer Tools->Folder Options->View->Simple File Sharing (Skru av hvis den ikke allerede er det) Velg mappen Høyereklikk->Properties->Security->Advanced->Owner->Trykk på Administrator Trykk Apply Gå tilbake til permissions i samme vinduet Hvis administrator er i listen, velg grant på Full Control Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 prøvde både killbox og dr delete, funka ikke har heller ingen linux cd... 8073971[/snapback] Restartet du? Det må du gjøre. Og når du restarter, så ligger fortsatt mappen der, men du må bare dra den i papirkurven. Men hvis du har gjort det så Hm, hva kan det være da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå