Gå til innhold

Hjelp med Internet Explorer - settings?

regn

Anbefalte innlegg

Hei

Før når jeg klikket på en link som innholdet en fil fikk jeg opp en melding om hvor jeg ville lagre filen. Jeg har på en eller annen møte klart å forstyrre denne instilligen slik at når jeg nå trykker på en fillink så starter IE6 automatisk å laste ned filen og så åpne den.

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan endre på denne instilligen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dap.com

eller du kan laste ned en download manager, som f.eks download accelerator plus...

Men om du vil bruke IE, kan du gå på alternativer for internett, trykk på "sikkerhet", velg innstilling middels eller høy for internett, mulig du må trykke på egendefinert, og så tilbakestille nederst i vinduet... Du skal få opp beskjed før du laster ned en fil, om sikkerhetsnivået er satt til middels eller høy...

(rett meg om jeg tar feil, bruker som dere kanskje skjønte opera, og dap :wink: )

Håper dette hjalp.

[ Denne Melding var redigert av: streeter på 2002-12-08 23:33 ]

Lenke til kommentar

"Men om du vil bruke IE, kan du gå på alternativer for internett, trykk på "sikkerhet", velg innstilling middels eller høy for internett, mulig du må trykke på egendefinert, og så tilbakestille nederst i vinduet... Du skal få opp beskjed før du laster ned en fil, om sikkerhetsnivået er satt til middels eller høy..."

Nei det hjalp ikke.....?

Lenke til kommentar

Jeg lurer fortsatt på hva jeg skal gjøre om noen lurer på det.

Selvagt kan jeg bytte nettleser eller installere et program ala Download Accellerator eller trykke på høyre knapp og velge lagre derfra. Jeg prøvde også å slette hele netteleseren og i stedet gå tilbake til IE5. Diverre så ble ikke mine personlige instillinger slettet, slik at da jeg installerte 6.1 på ny hadde jeg samme "problem".

Det er vel ikke veldig synd på meg, men likevel.....kan ikke helt skjønne at det må være en hemmelig funksjon for å få dette endret.

[ Denne Melding var redigert av: regn på 2002-12-09 14:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...