Rambo116 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei! Skal kjøpe meg ny pc snart og jeg begynnet å lete... det er som er er at nesten alle pc`er følger med vista home på. å da er spørsmålene mine... Kan jeg spille cs 1.6 med vista home? Funker alle programmene som jeg har nå på vista home?? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Vista Home Basic eller Vista Home Premium? (regner med det er Premium du mener) 1: Ja, det kan du. Hvertfall på min laptop så fungerer det som gull. 2: Nei, det er ikke sikkert. Jeg regner med noen programmer vil du kunne få problemer med nå i startfasen. Endret 2. mars 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 det er basic jeg mener... takk! har fått svar på alt jeg trenger nå Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) hvis man først skal ha vista kan jeg anbefale xp home premium, siden home basic støtter veldig få funskjoner som home premium støtter,f.eks får man ikke windows aero (gjennomsiktige ting og tang, flip 3d) men alle programmene jeg har kjørt i vista har funket fint, både eldre spill og forskjellige apps som photoshop, opera ol. Endret 2. mars 2007 av the_bitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå