OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva kan ha skjedd? Selv om jeg tar 72 i skiftstørrelse så ser jeg såvidt skriften. Jeg har tatt "reset all tools" uten at det hjalp Lenke til kommentar
jammi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette kan skje hvis du redigerer et bilde med veeeldig mange piksler ville jeg tro? Hva skjer hvis du tar File > new, og prøver det samme? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sjekk Bilde-->Bildestørrelse og se på Oppløsning og antall pixels. Jo høyere oppløsning/større bilde, jo mindre blir jo punktene som skriften angis i. Du kan jo skrive inn et større tall enn 72 også.. eller bruke ctrl+t på tekstlaget for å forstørre det (hold inne skift så beholdes proposjonene) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er ikke godt å si hva som skyldes ditt problem, men du kan jo prøve å slette "Preferences"- fila til Photoshop først. Hold inne "CTRL" + "ALT" + "SHIFT" når du starter Photoshop. Du skal da få opp en liten dialogboks som spør om du skal slette fila. Slett denne og prøv å start Photoshop på nytt. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Gjelder dette alle skrifter, eller bare en som du f. eks har lastet ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå