Foption Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg har tenkt å kjøpe Pentium 4 2.4 og Radeon 8500, men jeg trenger litt hjelp til HK. Noen som har noen anbefalinger til et hk til dettte oppsettet. Har 512 ddr ram. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 /me er så lei av alle som spør om hk . greit hvis det er no feil. men kjøp hva skitt man vil. er noe negatift og positift med alle Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 For P4 nå i disse dager så er det Asus P4PE/GL/F/S-ATA eller MSI 845PE MAX2-FIR som kanskje er de beste alternativene. Lenke til kommentar
Foption Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 takker for svar, og jeg beklager om jeg har støtet deg på noen måte, krishell. Jeg har bare veldig lite peiling på hk, mne jeg skal la være å spørre om det i framtiden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Foption skrev (2002-12-09 13:07):takker for svar, og jeg beklager om jeg har støtet deg på noen måte, krishell. Jeg har bare veldig lite peiling på hk, mne jeg skal la være å spørre om det i framtiden. Hvis du har liten peiling så skal du spørre. Ikke bry deg om at de "erfarene" :wink: går seg lei, det er demmes problem. Lenke til kommentar
Sir_Cecil Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 byrjer å gå lei på desse enkle skrivefeila som vert begått rundt kring i forskjellige fora. det heiter faktisk negatiVt og positiVt. og nei, eg er inga norsklærarinne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Sir_Cecil skrev (2002-12-09 14:06):byrjer å gå lei på desse enkle skrivefeila som vert begått rundt kring i forskjellige fora. det heiter faktisk negatiVt og positiVt. og nei, eg er inga norsklærarinne. Kom heller tilbake når du har noen flere meldinger. Til selve thread'en så har du kanskje lyst til å se på denne testen som THG har gjort: http://www.tomshardware.com/mainboard/2002...1209/index.html Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du burde heller vurde abit siit be7 med intel sitt 845pe chipsett. Det er det mest stabile hovedkortet jeg har vært borti. Det har ikke mye som følger med, men det er billig og man pleier ikke å få bruk for alt det man får med uannsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå