Joachim_F Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det etterlengtede skytespillet BioShock har blitt utsatt til august. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det var leit.. Men de gjør vel det bedre Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Flott at flere slike spill kommer. Vi har mange voldelige spill på markedet til enhver tid, men det var noe med System Shock.... Bioshock blir visst også like brutalt, om ikke mer. Det ser vi jo på traileren. Gleder meg. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jaja, vi får vel bare trøste oss med S.T.A.L.K.E.R til BioShock kommer. Det er gode tider for en gamer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Før dette kommer så har jeg Mass Effect å kose meg med Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 litt kjipt, men stalker og forza 2 skal nok klare å holde meg opptatt i et par mnd'er extra Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Kanskje det spillet jeg gleder meg mest til for tiden. Historien, 40 talls stilen, den upolerte volden, friheten og valgmulighetene. Hele konseptet i seg selv apelerer til mitt dunkende gamer hjerte. Endret 3. mars 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg