Matsemann Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 tilogmed en promp også? Kan promp være musikk for noen? 8066003[/snapback] Ja: http://www.youtube.com/watch?v=IOyEw9bT8yQ Lenke til kommentar
MobyDick Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 «Musikk er organisert lyd», sa Varèse! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Lurte på kven som var den første som gikk i "elektronika er ikkje musikk" fella. (There's always one ^^) Om lyd eller lyder er organisert blir det jo musikk. Det trenge vel ikkje vere fleire lydar/harmoniar en gang. Ei enkel stemme blir vel musikk det også. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 tilogmed en promp også? Kan promp være musikk for noen? 8066003[/snapback] Den musikken tror jeg stinker. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 tilogmed en promp også? Kan promp være musikk for noen? 8066003[/snapback] oh yes Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg lenket til en video av samme fyr lenger opp i tråden Musikk? For meg er det å uttrykke en følelse. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du kan uttrykke en følelse på mange forskjellige måter. Vil du kalle å gi noen en blomst musikk? For meg er ikke den eventuelle følelsen bak verket viktig, men følelsene jeg kan trekke ut av det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja, du kan uttrykke følelser på mange måter, og såklart vha en blomst uten at det blir musikk. Men jeg tenkte litt mer andre veien. At musikk er en av måtene, ikke måten. Delvis enig i det siste der. Å høre på en sang for å få en slags følelse er det jeg gjør. Men samtidig merker jeg på en måte forskjell om det er en følelse bak musikken. Men det er da meg. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg prøver meg med denne: Musikk er å formidle en stemning. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Lyd er generelt musikk. Kommer bare ann på hvem du spør om definisjonen på musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå