Gå til innhold

Worms kommer endelig til Xbox Live (7)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte ikkje tauet? Det er jo nesten det viktigaste i heile spelet.

 

Synest det er greit at dei ikkje pøser på med våpen eg, jo vansklegare det er å drepe fleire i gangen jo artigare blir det meiner nå eg. Ikkje alltid like kjekt når ein Holy Hand Grenade tok ut halve laget ditt.

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg brukte tau så mye i de tidligere versjonene, men synes det er relativt lett på Live versjonen.

8135899[/snapback]

Altså, det er lett å håndtere sådan men det er mye vanskeligere nå å komme f.eks "på andre siden" av et objekt. Svinge 180 grader oppover.

 

Kanskje litt dårlig forklart. Her er ASCII-art forklaring:

 

 

..x...

l

l

l

0

_______

 

Du vil på X men må over kanten du henger fra..0=orm, l=tau

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Hva mener du -il-? Ønsker du våpen som endrer landskapet i større grad enn det som tilbys i Arcade? Det våpenet som endrer landskapet mest er vel bananabomb..

 

Syntes tauet har blitt vanskelig å håndtere i denne versjonen av Worms.

8135878[/snapback]

 

Jupp, ønsker meg våpen som har større effekt på landskapet. Spesielt er det synlig på brett som har flere nivåer.

 

Tenk deg at du er under en orm, med landskap imellom, du skyter ødelegg-landskap-våpenet, og ormen detter ned til deg, samt dere begge får en par miner i hodet :D

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg brukte tau så mye i de tidligere versjonene, men synes det er relativt lett på Live versjonen.

8135899[/snapback]

Altså, det er lett å håndtere sådan men det er mye vanskeligere nå å komme f.eks "på andre siden" av et objekt. Svinge 180 grader oppover.

 

Kanskje litt dårlig forklart. Her er ASCII-art forklaring:

 

 

..x...

l

l

l

0

_______

 

Du vil på X men må over kanten du henger fra..0=orm, l=tau

8136053[/snapback]

 

Ah, skjønner. Ja, la merke til det selv, at det oppførte seg ikke helt slik jeg var vant med. Men greit synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Kan ikke si jeg brukte tau så mye i de tidligere versjonene, men synes det er relativt lett på Live versjonen.

Savner også go'våpnene. Men det er vel en grunn til at la til en Downloaded Content knapp.

8135899[/snapback]

 

Tauet var lett å bruke i pc-versjonen også..

Lenke til kommentar

Synes spillet er veldig morsomt :) Var først ganske misfornøyd med at baseball bat og supervåpen ikke var med, men det gikk fort over... Vant min første 4-player online match i dag...med ÉN mark :!: Mine 3 andre marker ble slått ut i vannet før det i det hele tatt var min tur :p

Lenke til kommentar
Synes spillet er veldig morsomt :) Var først ganske misfornøyd med at baseball bat og supervåpen ikke var med, men det gikk fort over... Vant min første 4-player online match i dag...med ÉN mark  :!:  Mine 3 andre marker ble slått ut i vannet før det i det hele tatt var min tur :p

8140077[/snapback]

 

Kult da =) Det er skikkelig bra spill. Lit kjipt å vente på motstanderen iblandt, men da er det bare å sette ned ventetiden til 30 sec eller no.

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg brukte tau så mye i de tidligere versjonene, men synes det er relativt lett på Live versjonen.

Savner også go'våpnene. Men det er vel en grunn til at la til en Downloaded Content knapp.

8135899[/snapback]

 

Tauet var lett å bruke i pc-versjonen også..

8139560[/snapback]

 

Det er relativt. Lettere på Xbox synes denne nerden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

en del som er utelatt ja, men det er fremdeles morsomt. det er jo en download meny inne i spillet, så håper de videreutvikler det og kommer med gratis oppdateringer og expansions. bare de ikke begynner å skal ha penger for alt mulig dilldall (nye stemmer osv).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Går det ann å bytte hvilken orm man skal spille med? Dritt å spille med den ormen xboxen velger hver gang.. Når det er ditt trekk så får du en orm som du må bruke den runden. GÅr det ikke ann å bytte til en annen orm et annet sted på kartet. Hvis jeg vil bruke en og samme orm flere ganger på rad, skjønner?

Endret av Tim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...