boo Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Megastort problem med tastaturet. Dette inntraff for noen dager siden, men skjer nå bare ca. hver time i omtrent 5 minutter. *Tegn som skrives inn blir forsinket betraktelig, eller blir fullstendig utelatt. *Tegn blir noen ganger satt inn flere ganger (trykk S og få SSSSSSSSSSSSSS). Det eneste som hjelper når det skjer, er å bevege musa samtidig som jeg skriver. Noen som vet hva som skjer? Forresten, hadde problemer med kbdclass.sys forleden. Blåskjerm og hele pakka.. Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har du prøvd med et annet tastatur? Hvis ikke det hjelper så er det software feil, og da hadde jeg kjørt recovery/update på windows eller installert windows på nytt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hvilket tastatur har du? Er det trådløst? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 du må holde inne shift i ca 8 sekunder slik at det kommer opp en meny. der tror jeg du kan velge hastigheten. eller trykk shift 5 ganger. eller gå i kontrollpanel. men et av de stedene skal det være hastighetgreie. du må bare leike deg litte grann. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Tror ikke det herr Åsmund sier vil hjelpe noe stort.. Det høres ut som om det er noe problemer med sendingen av data. Du har et trådløst tastatur, sant? Prøv med et vanlig tastatur for å bekrefte / avkrefte teorien. Deretter kan du sjekke om du får mange meldinger til mobilen rett ved siden av mottakeren, evt flytte den litt. Står mottakeren langt unna? Hvis du ikke har mobilen i nærheten, har nye batterier og mottakeren ikke utenfor rekkevidde er nok dette en garantisak. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 nei det gjør vel ikke det. jeg bare skummleste og trodde jeg hadde fått med meg problemet. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Skjønte nesten det.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå