sveinen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Bruker 2 skjermer til min PC,har hørt at om jeg setter 2 skjermkort i SLI så kan jeg bruke bare en. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 ja, SLi støtter bare en skjerm. men det er bare å slå av SLi når du skal bruke begge skjermene. Hvis du ikke bruker SLi kan du ha fire skjermer Lenke til kommentar
sveinen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Det er vel ikke bare bare å slå av man må vel åpne PCen og koble om noe,eller tar jeg feil Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er vel ikke bare bare å slå av man må vel åpne PCen og koble om noe,eller tar jeg feil 8060373[/snapback] Er det ikke mulig å bare deaktivere det i enhetsbehandling da? Lenke til kommentar
web76 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er vel ikke bare bare å slå av man må vel åpne PCen og koble om noe,eller tar jeg feil 8060373[/snapback] Er det ikke mulig å bare deaktivere det i enhetsbehandling da? 8060381[/snapback] Man svitsjer bare i nvidia sine drivere.... Web76 Lenke til kommentar
sveinen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Kan man da ha begge skjermene koblet til PC permanent. Kan man eventuelt sette inn et tredje kort? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kan man da ha begge skjermene koblet til PC permanent.Kan man eventuelt sette inn et tredje kort? 8060531[/snapback] Det finnes en løsning fra matrox dual head. Der du kan har SLi og to eller tre skjermer i bruk.. http://www.matrox.com/graphics/en/gxm/prod.../dh2go/home.php http://www.matrox.com/graphics/en/gxm/prod.../th2go/home.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå