Gå til innhold

Badedrakt som hjelper barn å lære å svømme

Anbefalte innlegg

Hei, jeg så en repotasje i bymagasinet på TV norge i går om en badedrakt som hjalp barn med å svømme. Svømmeforbundet skulle teste den ut nå men den er veldig populær i Nederland. Noen som vet hva den heter og hvor jeg kan få tak i en slik til sønnen min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg så en repotasje i bymagasinet på TV norge i går om en badedrakt som hjalp barn med å svømme. Svømmeforbundet skulle teste den ut nå men den er veldig populær i Nederland. Noen som vet hva den heter og hvor jeg kan få tak i en slik til sønnen min?

8059988[/snapback]

Det var vel mer en flytedrakt

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket litt mer opp og drakten heter Easyswim. Sånn som jeg fårsto det så brukte barna halvparten av tiden til å lære seg å svømme og med helt riktig teknikk. Da må jo dette være mye bedre en å "hive" barna uti spør du meg!

Fant den her: www.easyswim.no

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har trenerkurs for små barn og det er mye bedre at du melder barnet ditt på ett kurs. Hva skjer når barnet ditt feks faller i vannet uten denne drakten da vet det ikke hva det skal gjøre. Mye bedre at de lærer og flyte og bli trygge i vannet uten hjelpemidler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...