Stine-y Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei, jeg så en repotasje i bymagasinet på TV norge i går om en badedrakt som hjalp barn med å svømme. Svømmeforbundet skulle teste den ut nå men den er veldig populær i Nederland. Noen som vet hva den heter og hvor jeg kan få tak i en slik til sønnen min? Lenke til kommentar
Stine-y Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Hei, jeg så en repotasje i bymagasinet på TV norge i går om en badedrakt som hjalp barn med å svømme. Svømmeforbundet skulle teste den ut nå men den er veldig populær i Nederland. Noen som vet hva den heter og hvor jeg kan få tak i en slik til sønnen min? 8059988[/snapback] Det var vel mer en flytedrakt Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva er gale med å bare hive barna ut i vannet? Da lærer de å svømme ganske så fort. Sånn jeg lærte det. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tror heller ikke det er en god løsning. Blir på samme måte som støttehjul til sykkel. Tar uendelig mye lenger tid en prøving og feiling med et par turer i grøften Lenke til kommentar
Stine-y Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har sjekket litt mer opp og drakten heter Easyswim. Sånn som jeg fårsto det så brukte barna halvparten av tiden til å lære seg å svømme og med helt riktig teknikk. Da må jo dette være mye bedre en å "hive" barna uti spør du meg! Fant den her: www.easyswim.no Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg har trenerkurs for små barn og det er mye bedre at du melder barnet ditt på ett kurs. Hva skjer når barnet ditt feks faller i vannet uten denne drakten da vet det ikke hva det skal gjøre. Mye bedre at de lærer og flyte og bli trygge i vannet uten hjelpemidler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå