tikmann Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Skal oppdatere min pc som idag er en AMD 1,2 ghz med 512 SD ram.Har til nå kjøpt meg ett nytt skjermkort som er Radeon 9700 pro.Etter at jeg innstalerte dette ble maskina mye tregere å bruke.Er det noen som har en mening om dette? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Tja kan vere driveren som ikke er helt opptimalisert enda, Prøv å oppdatere skjermkort driveren. Hva står agp porten som 2x/4x/ Lenke til kommentar
tikmann Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 [quoteER meget fersk på dette,men den øverste innstillinga i open GL står på 2x mens den nedre står på 8x. Den 2002-12-08 22:55, skrev Kjetil Lura: Tja kan vere driveren som ikke er helt opptimalisert enda, Prøv å oppdatere skjermkort driveren. Hva står agp porten som 2x/4x/ [/quo te] Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 22:46, skrev tikmann:Skal oppdatere min pc som idag er en AMD 1,2 ghz med 512 SD ram.Har til nå kjøpt meg ett nytt skjermkort som er Radeon 9700 pro.Etter at jeg innstalerte dette ble maskina mye tregere å bruke.Er det noen som har en mening om dette? (1)Har du innstalert de siste driverene fra ATI sin side? (2)Så bør du oppgradere driverene til hovedkortet. Er det et VIA chipset så kan du det på http://www.viaarena.com. (3)Så bør du oppgradere biosen din, sjekk hovedkortprodusenten din sin dise. Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 løsningene står pent plassert ovenfor.. det eneste jeg vil påpeke er hvorfor i all verdens navn du har spandert et radeon 9700 pro på deg når cpu og minne er en gedigen flaskehals.. du får ikke utnyttet kortet fullt ut uansett! det hjelper ikke å montere racing line dekk og fete felger på en think og tro det skal gå så enormt mye bedre når man ikke har noe til å utnytte det med. Lenke til kommentar
tikmann Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Skal oppgradere resten av maskina når lommeboka sier så.Syntes bare det var litt rart at maskina ble tregere!Hvis noen har en menig om hvilket hovedkort og cpu som er bra,så vil jeg gjerne vite. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: AzTm skrev (2002-12-08 23:25):løsningene står pent plassert ovenfor..det eneste jeg vil påpeke er hvorfor i all verdens navn du har spandert et radeon 9700 pro på deg når cpu og minne er en gedigen flaskehals..du får ikke utnyttet kortet fullt ut uansett!det hjelper ikke å montere racing line dekk og fete felger på en think og tro det skal gå så enormt mye bedre når man ikke har noe til å utnytte det med. Nei men det er mye bedre enn det han brukte før. Og han vil merke forskjellen vil eg tro, Eg gjør akuratt det same når eg bestemmer meg for å oppdatere systemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå