DuKeN Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 haha lurte på om det finnes eller er mulig å lage et kabinett av gummi. også en jernplate inni veggen eller hvor som helst, bare det blir jording isåfall blir jo det genialt for støy/vibrering! Lurte nesten på om jeg skulle lage et slikt kabinett. noen som har sett noe/laget noe lignende massiv gummi får du jo, så det ikke blir sånn pløse kabinett. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 oi, nå har jeg hørt det også.. kondom-kabinett? :!: Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 ja det er jo genialt egentlig, 0 vibrasjon, tykke gummivegger Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 huff, jeg får frysninger bare av tanken på vekta... men bra konsept! Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Må vel være spesial gummi da , statisk elektrisitet er noe dritt Endret 3. mars 2007 av Fumle Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 ja derfor jeg tenker på sånn metall plater inni veggene på gummien, eller bare plate rundt hk osv. vurderer å lage et sånt kabinett når jeg får tid.. blir muligens en del bilder og sånt.. om jeg gidder da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå