Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjølv likar eg best AVG. Men om det er bedre teknisk sett veit eg ikkje. Men det har jo iallfall lavare memory footprint, noko eg syns er svært viktig. I tillegg er det relativt lett å få det fjerna (noko eg ikkje vil seie om Norton sine produkt).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

AVG er som mange tror ganske bra. Men det har jo vist seg i ettertid at AVG (og andre gratis alternativer), får ganske dårlig score i forhold til betalte Antivirus. Uansett om mange mener Norton bare er noe møkk, så scorer Norton fortsatt høyere på ulike tester, hvor de fleste antivirus deltar.

Men siden Norton 2004 er ganske ressurskrevende og kan noen ganger være vanskelig, så ville AVG være ett bedre valg.

Men det skal sies Norton har skjerpet seg forferdelig i 2007 programmet.

Lenke til kommentar

Bruker Norton 2007 og AVG på div maskiner heime og det er gjordt ein god del endring i den nyaste versjon av norton og den er ikkje so fullt krevande. Men viss valge står mellom AVG og Norton 2004 ville eg ha godt for AVG sidan du har so gamel varsjon av norton.

Har ikkje noke i mot AVG er eit heilt greit antivirus men likar norton mykje bedre.

(Viss du har Telenor som internett levrandør får du Norton Internet Security 2007 gratis med dei)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...