marsipankake Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Planlegger å starte opp et forum tilknyttet et nettsted. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å bruke vBulletin. Men så har jeg begynt å få øynene opp for Invision Power Board. Noen som har noen meninger om hva som er best å bruke? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 IP.Board FTW! Kan du ikke prøve demoene på siden demmers? Eller du kan prøve gratis løsninger her: http://opensourcecms.com/ Som du ser, bruker Diskusjon.no IP.Board 2.0.4. Kunne du ikke browse litt i forumet og kontrollpanalet, osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg er litt usikker på hva som er best. Du kan f.eks. teste begge deler (via hjemmesiden deres). Men jeg tror jeg holder en knapp på IPB. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 gathering bruker v bulletin. jeg som bruker synes IPB er best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 gathering bruker v bulletin. jeg som bruker synes IPB er best 8063273[/snapback] vBulletin, syntes nå i allefall jeg, et ganske dårlig standard skin. Men det er ganske mange funksjoner som faktisk kan være nyttige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå