stoolman Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Prøvde meg med en tråd her tidligere, men tabba visst litt med antall utropstegn. Jeg prøver igjen! Skal bestille meg ny skjerm, og trenger hjelp til å velge skjerm. Har nå en NEC FE700+ trinitron skjerm som jeg er meget fornøyd med, men ønsker dog en større skjerm. Pris ikke over 3100 for en 19 tommer, ikke over 5500 for en 21 tommer. Har noen erfaringer med merket Samtron? Har sett på deres 21 tommer, som forøvrig ser grei ut... Hvis noen har erfaringer med dette skjerm merket, eller denne skjermen, vennligst del deres erfaringer med meg! Har også vurdert NEC 19" CRT Multisync FE991SB TCO-99, en visstnok super diamondtron skjerm, men egentilig litt for dyr i forhold til hva jeg er villig til å betale for en 19 tommer. Har også vurdert Samsung Syncmaster 957 DF 19 tommer. Har selvfølgelig mest lyst på en 21 tommer, men vil likevel ha kvalitet. Sitter tross alt foran dataen 2-6 timer hver dag. Kan noen hjelpe meg med å velge?? Alle svar mottas med stor takk!!!!!! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg har bestilt en Samsung 19" CRT Syncmaster 959NF (natural flat) har noen venner som har den skjermen. Skal vist være kjempe god... Men, den koster da.. 3500 var vell kanskje i høyeste laget. Men du kan jo alltid hoppe et hakk (og en tusenlapp) ned da, til bare dynaflat. Foresten så bestilte akkurat et nokså identisk system som deg bortsett fra at jeg valgte en P42.4ghz boxed, og så var ikke sapphire kortet som jeg ville ha inne og kom ikke før neste år.. så da blir det å holde på gamle gf3 ti200 etpar månter til. [ Denne Melding var redigert av: troyel på 2002-12-08 22:59 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå