robiwan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 finnes det ark til dvd-covere slik at man slipper å klippe til A4-ark? Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 finnes det ark til dvd-covere slik at man slipper å klippe til A4-ark? 8059627[/snapback] Hei, Clas Ohlson har slike du etterspør. 50 stk. i pakken bruker de selv helt geniale. Bare skriv ut og riv av, de er perforerte. Bruker Nero coverdesigner til å skrive ut, da det ikke fins noen eksakt mal for disse dvd-coverene i Nero har jeg funnet ut at ved å bruke malen Pressit får man det beste resultatet. http://www.clasohlson.no/Product/Category....7;251227;251736 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Utrolig smart.. Er ikke så stø på hånden med saksen så dette var genialt. Er kvaliteten av fotopapir eller er det mere vanlig a4 ark kvalitet på det? Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Utrolig smart.. Er ikke så stø på hånden med saksen så dette var genialt. Er kvaliteten av fotopapir eller er det mere vanlig a4 ark kvalitet på det? 8063196[/snapback] Hei, er nok litt bedre enn vanlig kopipapir, bruker papirinnstillingen fotopapir matt på min Canon Pixma MP 600. Gir flotte utskrifter. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Oki. Supert. Tar med meg en sånn pakke neste gang jeg er ute og handler og mater min Canon IP5200R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå