SiR0 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Se lesernes beste mobilfilmer, og fortell oss hvilken du liker best. Alle som stemmer er med i trekningen om en Nokia N93i. Les mer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Håper tidsfristen ikke er 5 februar, for da er det litt seint å legge den ut idag Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Hehe, oisann. 5. mars skulle det være ja. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Weho! To av mine filmer er med i finalen! Stem på Uoppmerksom, haha. Litt synd det tar så lang tid, dere har utsatt trekningen med masse dager nå. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg stemte på "Opp og stå". Siden det er snakk om den beste mobilregissøren, så syns jeg den var best Skulle nesten tro den ikke var redigert på mobiltelefonen (kremt kremt ) Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som vet hvilken sang det er brukt på "Opp og stå"? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Mange elendige der... Skulle ha sent inn en og vist hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hmm rart den spider-man filmen ikke kom med. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 uoppmerksom er garantert best :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hmm rart den spider-man filmen ikke kom med. 8062518[/snapback] Agreed! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Å fy faen så mye elendig. Jeg er flau på innsenderenes vegne. Og mye av det så ikke akkurat lite arrangert ut. Huttemetu. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Å fy faen så mye elendig.Jeg er flau på innsenderenes vegne. Og mye av det så ikke akkurat lite arrangert ut. Huttemetu. 8063657[/snapback] Litt av poenget var vel at det skulle være regissert. Det er jo snakk om en kåring av Norges beste mobilregissør. Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Enig med Vegard! Hadde jeg fått velge, så hadde absolutt "Spider-Man" vunnet! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Enig med Vegard!Hadde jeg fått velge, så hadde absolutt "Spider-Man" vunnet! 8065175[/snapback] Hehe, faktisk er det Vegard som spiller i den, og jeg som har filma og sendt inn! Den har mer å gjøre med regi enn de to andre filmene mine som kom til finalen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Han wannabe-gay hårføneren var helt klart best! Go for it Lenke til kommentar
@ir Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nah, hårføner-duden var bare stygg Uoppmerksom var jo garantert den beste! Tror nok den vinner. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Både jeg og lillesøstera mi stemte på pianomesteren! =D Ja, jeg har BAD humor, men jeg stemmer det som jeg liker best. Dessuten: Uoppmerksom er jo fake da! Han er jo ikke så dum. Er sikker på at de har øvd noen ganger først for å få det til å se "ekte" ut... Måtte den beste vinne! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ja, jeg har BAD humor, men jeg stemmer det som jeg liker best.Dessuten: Uoppmerksom er jo fake da! Han er jo ikke så dum. Er sikker på at de har øvd noen ganger først for å få det til å se "ekte" ut... 8068723[/snapback] Klart det er fake? Det er faktisk take one, men selve oppsettet og sånn var planlagt. Jeg hadde tenkt å fake det(du ser at jeg løfter henda osv), men så traff huska panna mi i stedet for henda, så det ble sånn halvveis fake og halvveis ekte, derfor ser det så rart ut. Men! Hvis du tenker på situasjonsoppbygning, kamerafokus osv, så blir det jo en ganske genial liten film som er nesten like morsom hver gang? Dog hadde jeg jo den såkalte 'Spider-man-filmen' som var mitt beste bidrag, fatter ikke at den ikke ble med i finalen da to av mine andre filmer ble det. Endret 4. mars 2007 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Uoppmerksom er jo ganske bra. Når får vi vite svaret på hvem som vinner? Venter spent på hvem som vinner! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Heisann Vinneren annonseres kl 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg