levlex Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Å kombinere en bærbar DVD-spiller med iPod-holder, SD-kortleser og DivX-støtte må være en nerds store drøm. Philips gjør den til virkelighet. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 ipod her og ipod der. tror det er på overtid noen tar å ripper den ipod pluggen Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) ipod her og ipod der. tror det er på overtid noen tar å ripper den ipod pluggen 8070171[/snapback] Jeg tror at grunnen til at de velger iPod er at de selger så bra at de tror at de ikke kan tape på det. Ellers er det bra med en så stor skjerm når en skal se film. Jeg synes at det er bra at de lager ting til iPod, fordi jeg har en selv. Endret 4. mars 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 ipod her og ipod der. tror det er på overtid noen tar å ripper den ipod pluggen 8070171[/snapback] Jeg tror at grunnen til at de velger iPod er at de selger så bra at de tror at de ikke kan tape på det. Ellers er det bra med en så stor skjerm når en skal se film. Jeg synes at det er bra at de lager ting til iPod, fordi jeg har en selv. 8077245[/snapback] Eg og har ipod sjølv, det er jo berre løye å litt artigt og sjå at det kommer nye ting til ipoden;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg