Mit Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Gleder meg til dette ja, håper den viser ordentlig ingame grafikk og ikke sånn fake-stuff, jeg prøver og ikke ha alt for store forvetninger men det er neimen ikke enkelt vil ikke bli skuffa når det kommer, spillet blir vel nesten utdatert før det kommer på pc regner jeg med. vil gjerne se det før 2008 på pcen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 vil gjerne se det før 2008 på pcen 8262978[/snapback] Sjansen for det er temmelig liten, egentlig. Spillet har launch etter september en gang, og SA og VC brukte vel oppimot et år på å komme til pc. Dog, lov å håpe =) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, det er nok veldig liten sjangs for at det skjer, lager de spillene på nytt fra bunnen av til pc eller? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Spillet har launch etter september en gang, og SA og VC brukte vel oppimot et år på å komme til pc. Dei siste spela har kome ut på hausten på PS2 og til våren på PC. Så det er ikkje fullt eit år, men vi må nok vente til 2008 før vi får spelet til PC. Det spørs vel litt korleis avtalane til Sony og MS er med tanke på kor lenge spelet skal vere eksklusivt. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som vet hvilket klokkeslett traileren kommer ut? Har lest et sted at det skulle være kl 18:00 EST (GMT-5), men vet ikke om dette blir 24:00 eller +/- 1t pga sommertid her eller i usa. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 11,5 timer igjen. Bra jeg har hele dagen planlagt, eller så hadde det blitt en veldig lang dag.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det blir vanskelig å oppsummere en slik massiv verden som GTA er i en trailer da, men vi får forhåpentligvis en idé om hvilke nye elementer som venter oss. Håper det ikke blir mer RPG-elementer. *Spy* Det eneste jeg savnet i San Andreas var å kunne spille en "hvit mann", ikke fordi jeg er en rasistisk idiot, men fordi jeg ikke kunne identifisere meg med gangstabrothamuddafukkaen CJ var for fem øre. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nå er denne traileren så inn i granskauen hypet. Tipper vi som ved tidligere annledninger får se stilbilder fra landskapet med miljø, folk og kjøretøyer. Kanskje de også har lagt på noe tøff musikk og kuule voiceacts fra GTA4 radioen. Dette vil bare hype dette enda mer, slik rockstar har for vane. Blir vel en flashanimert sak med dette innholdet. Det "tjener" rockstar mest på. Den er forhåpentligvis heller ikke så tung å laste. Tror IKKE vi får se noe ingame VIDEO av hvordan spillet flyter. Rockstar har jo alltid hatt ry på seg til å holde kortene tettest mulig til brystet så det er nok ikke all verden vi kommer til å forstå av bildene. Det blir vel en masse spekulasjoner etter denne traileren med hva er det nå egentlig bilde av på bilde 5 osv. Kan regne med at halve spillverdenen sitter oppe for å få dette med seg. Webserverne til rockstar kommer virkelig kjørt seg i natt. Får håpe de klarer den enorme mengden forespørsler uten å knele. Jeg går ihvertfall ikke i seng før etter 00.00 i natt Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det blir vanskelig å oppsummere en slik massiv verden som GTA er i en trailer da, men vi får forhåpentligvis en idé om hvilke nye elementer som venter oss. Håper det ikke blir mer RPG-elementer. *Spy* Det eneste jeg savnet i San Andreas var å kunne spille en "hvit mann", ikke fordi jeg er en rasistisk idiot, men fordi jeg ikke kunne identifisere meg med gangstabrothamuddafukkaen CJ var for fem øre. 8264490[/snapback] Sleit også litt med å identifisere meg med personene i San Andreas. Det er fordi jeg aldri var en del av noen hiphop skate bmx kultur. Biker, rocker eller "tradisjonell" gangster hadde passa meg bedre. Sånn sett likte jeg Vice City settingen bedre. V-Rock med Lazlo på radioen og de gjengene der var jo konge Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Håper man kan redigere personene som man vil. Som på GRAW 2 f.eks Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skal alle her se den med men gang eller? Noen som klarer og holde seg til i morgen tidlig? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg skal i alle fall prøve å se den, men laptoppen jeg bruker er så gammel og full av dritt at jeg vet ikke om jeg klarer å se filmen. =/ Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Satser på å få sett den, men er ikke store krisa om jeg ikke får sett den før syv-tida i morgen helelr. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Så klart, skal sitte klar på pc'n og telle ned i høylytte rop. Lyden på full guffe og brus og godteri på plass. neida, men skal få det med meg rundt da den blir tilgjengelig, men regner med at det kommer til å gå som sirup grunnet all pågangen. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Også er det bare en trailer på 30 sekunder vettu :!: Håper den er litt lang Endret 29. mars 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) ja, typisk at filmen er kort og dårlig som en flau fjert i motvind. Men håper den er på et minutt da iallefall, og at det viser litt skikkelig om spillet, og ikke bare tillagde og overdrevne scener som fyker forbi før du rekker å måpe. Endret 29. mars 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er det snakk om at dette ikke vil komme til PC, hørte noe om det?! Etter min mening spilles GTA best på en PC, men det er mitt synspunkt da... Anyway... Bare litt over 7 timer igjen nå Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Mest sannsynlig vil det komme på pc. Jeg kan iallefall ikke forestille meg at det ikke kommer på pc, det vil jo være en stor nedtur. Men kommer det på pc, så vil det ta enda et halvår / år før det kommer da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Spillet kommer på PC, men som regel ett år senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå