Gå til innhold

GTAIV Trailer 29. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med ^Th0mas^.

Husker når jeg og en annen thomas satt og siklet etter trailerene til GTA SA. :!:

En scene var veldig rå der de hadde "Kameraet" under et slags hopp.

En bil (Rancher) kjører da på det lille hoppet og detter ned like foran kameraet og fortsetter "Offroad" bortover skogen. Dette så så rått ut med musikken og stemningen rundt at SA snart kom ut. :love:

Men som så blir det absurd og kjedelig og prøve på når man spiller spillet sjøl. :no:

Se filmen HER så sjønner dere hva jeg mener (00:29 sekunder inn i filmen) :thumbup:

Jeg kan love dere at dere ikke vil bli skuffet over spillet ;)

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar

Byen skal visst være Carcer City og spillet skal være basert på 70' tallet.

Nei, jeg har ingen pålitelige kilder å vise til ...

8257944[/snapback]

Ikke sikker på hvor mye jeg tror på det, men 70-tallet kunne vært jævlig kult.

Kanskje spillet kommer til å foregå på denne siden av årtusenskiftet? :hmm:

Skal stå opp litt tidlig fredag morgen for å se traileren før jeg skal på jobb :)

Lenke til kommentar

Byen skal visst være Carcer City og spillet skal være basert på 70' tallet.

Nei, jeg har ingen pålitelige kilder å vise til ...

8257944[/snapback]

Ikke sikker på hvor mye jeg tror på det, men 70-tallet kunne vært jævlig kult.

Kanskje spillet kommer til å foregå på denne siden av årtusenskiftet? :hmm:

Skal stå opp litt tidlig fredag morgen for å se traileren før jeg skal på jobb :)

8258544[/snapback]

Har tenkt på at det "må" bli 70 tallet selv siden de allerede har "brukt" 80, 90 og nåtiden.

Lenke til kommentar

Leste akuratt noe rart. På IMDB står det rykter om at dette blir enda et Carl Johnson spill.

Vet ikke helt ossen dette skal oppfattes men på listen over folk som er med står det bare Carl Johnson og Lazlow Jones. vet at ikke dette er en helt ferdig artikkel men håper på at vi slepper og ha "Carl" som hovedperson igjen. :ermm:

LINK

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar
Som alle andre GTA trailere kommer videosnutten til å se mye kulere ut enn det spillet egentlig er. Hypen blir stor, og folk skuffet.

8258233[/snapback]

Jeg for min del har alltid hatt mye mer moro med disse spillene enn hva man kunne tro fra trailerne, det gjelder å ikke legge så mye vekt på dem. Selvfølgelig blir denne etterlengtet, men man har alt å tape på å øse seg opp for mye.

Hvis det skulle vise seg at spillet foregår på 70-tallet dør jeg på meg av glede, men på den annen side ville jo dette innskrenket musikkvariasjonsmulighetene ganske kraftig, så jeg tror det ikke før jeg får se det.

Lenke til kommentar
Som alle andre GTA trailere kommer videosnutten til å se mye kulere ut enn det spillet egentlig er. Hypen blir stor, og folk skuffet.

8258233[/snapback]

Jeg for min del har alltid hatt mye mer moro med disse spillene enn hva man kunne tro fra trailerne, det gjelder å ikke legge så mye vekt på dem. Selvfølgelig blir denne etterlengtet, men man har alt å tape på å øse seg opp for mye.

Hvis det skulle vise seg at spillet foregår på 70-tallet dør jeg på meg av glede, men på den annen side ville jo dette innskrenket musikkvariasjonsmulighetene ganske kraftig, så jeg tror det ikke før jeg får se det.

8259128[/snapback]

Tuller du eller? 70-tallet inneholder jo de største artistene i musikk historien! Men det kommer vel an på hvordan musikk en liker. Jeg har alltid ønsket meg et GTA ifra 70-tallet.

Lenke til kommentar
På min står det en dag, tre timer og tre kvarter.

Selv om det ennå telles ned til den første videon, har man noe info om spillet i det hele tatt?

8259963[/snapback]

De har vel sagt at de skal bruke Rage-motoren og det går rykter om at de skal bruke Euphoria til en viss grad.

Bilde av Table Tennis som bruker RAGE i spoiler.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
i_141182.jpg
Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til traileren hehe, tipper spillet komer til å være i 70-tallet i og med at "premieren" på traileren er midt i pausen på That 70`show (på en kanal i usa).

Og btw:

SPOnG have been in touch with Rockstar and say they were promised that the trailer will "not be one of those annoyingly short teasers", but instead will be the first substantial look into what GTA IV is all about.

Endret av bloodmoney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...