Gå til innhold

GTAIV Trailer 29. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper ihvertfall alt dette jalla yoyo greiene er long gone. Noe av grunnen til at eg ikkje orker å spille slikt :p Litt hardcore Yakuza action hadde heller vert og foretrekke :wee:

Fhj; Bully.

Edit: Eller Canis Canem Edit om du vil hehe (fy faen for ein ekkel tittel huff)

8242172[/snapback]

Gleder meg til spillet kjem ut, gleder meg til Yoyo elr Babushka, kult det, håper at det ikke kjem noen jalla Dzing-Dzian-Yakuza.

Lenke til kommentar

Skulle tro Rockstar skulle stålsette seg for enorm pålastning når de slipper en trailer til et av verdens mest populære spillserier, som de i tillegg har hypet opp i skyene. Men ingenting vil overraske meg. Tror ikke jeg blir snurt om jeg må se den neste morgen istedet. Jeg tipper at den linken som kommer opp på slutten av nedtellingen sender deg til en server som er nærmest der du bor, eller som har minst belastning. Håper bare at det blir en nedlastbar, stor trailer, istedet for en liten youtube video..

Lenke til kommentar
Sier ikke nei takk til 6 kvalitetsbyer heller da :)

8242423[/snapback]

Ikke jeg heller :) Om det blir 6 byer i Europa, blir det sikker Roma, London, Paris, Berlin, Madrid/Barcelona og kanskje Athen?

Jeg vet at alle disse byene ble hovedsteder, så det blir kanskje litt rart. Kan vel kanskje si at det disse byene jeg HÅPER det er :!:

8242454[/snapback]

Athen? Hæ? Madrid? Hæ? Hmm...

1. London!

2. Moskva

3. Amsterdam

4. Stockholm/Købelhavn

5. Berlin

D blir neppe Madrid, kankje Barcelona, da må den være stor

Lenke til kommentar
Håper ihvertfall alt dette jalla yoyo greiene er long gone. Noe av grunnen til at eg ikkje orker å spille slikt :p Litt hardcore Yakuza action hadde heller vert og foretrekke :wee:

Fhj; Bully.

Edit: Eller Canis Canem Edit om du vil hehe (fy faen for ein ekkel tittel huff)

8242172[/snapback]

Hvorfor i all verden skulle det være "yoyo"? Har du ikke engang spilt GTA 3 og vice city? Hvis de tidligere spillene er noen indikasjon på hva vi kan forvente oss, er hip-hop-"stil" høyst usannsynlig.

Lenke til kommentar

Gleder meg vel litt til denne traileren, men har moderate forhåpninger.

Og ja; må slenge på en kommentar om Jonny Bruvik og Ingolf Kvamme, de låtene/karakterene er ganske helt fantastisk harry men likevel stilige på en måte. Stor humor på sitt beste/verste, og har gode minner rundt de sangene, sånn cirka rundt overgangen til år 2000. :cool:

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at spillet ikke kommer til å bli basert i en by utenfor USA. Da blir stemmen bare amerikansk-italienske hele tiden hvis det blir i Italia: "Hey mambo, italiano hey mambo!" og "Vendetta! VENDETTA!!". Tror det vil bli basert i Texas, Chicago eller noe sånt. En eller annen by/stat dem ikke enda har prøvd å etterligne.

Å ha 4 store byer i Europa ville blitt teit ettersom de sikkert ikke klarer å lage vei frem og til alle stedene, vil liksom ikke sitte på fly for å komme meg til en ny forbanna by.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg gleder meg mest til å se hva for setting vi får i GTA IV, og jeg krysser også fingrene for at det vi får se faktisk er in-game, noe jeg vil tro det er. Ettersom GTA alltid har rendret sine cutscenes med spillets motor, ville det vært merkelig dersom vi får servert en target render.

Uansett, blir spennende å se hva Rockstar disker opp med denne gang.

Lenke til kommentar

Åh, MÅ dere piske opp stemningen rundt GTA IV mer enn nødvendig? :dribble: Jeg blir syk av forventning til dette spillet. Sjansene for at Rockstar innfrir mine etterhvert urealistiske forventninger begynner å bli tynne..

Det i hvertfall JEG trenger nå er en skikkelig kalddusj av en trailer som får meg ned på bakken igjen. Men frykter det "værste", og at jeg blir sittende og telle dager og timer i et halvt år fremover.

Endret av Milorg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...