Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Gleder meg til traileren, haaper dem viser noe gameplay og kansje hvor handlinga skal foregaa PS: skriver paa PS3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Skal bli spennende og se traileren ivertfall! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 3 dager igjen nå! <--- haha jeg elsker smilies Lenke til kommentar
White-Flight Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Feil svar, prøv igjen... Den kommer ut kl. 00.00.00 eller senere pga server-crash Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er overbevist om at spillet kommer til å levere. Får se hvordan traileren blir. Lenke til kommentar
kasey Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Håper ihvertfall alt dette jalla yoyo greiene er long gone. Noe av grunnen til at eg ikkje orker å spille slikt Litt hardcore Yakuza action hadde heller vert og foretrekke Fhj; Bully. Edit: Eller Canis Canem Edit om du vil hehe (fy faen for ein ekkel tittel huff) 8242172[/snapback] Gleder meg til spillet kjem ut, gleder meg til Yoyo elr Babushka, kult det, håper at det ikke kjem noen jalla Dzing-Dzian-Yakuza. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Skulle tro Rockstar skulle stålsette seg for enorm pålastning når de slipper en trailer til et av verdens mest populære spillserier, som de i tillegg har hypet opp i skyene. Men ingenting vil overraske meg. Tror ikke jeg blir snurt om jeg må se den neste morgen istedet. Jeg tipper at den linken som kommer opp på slutten av nedtellingen sender deg til en server som er nærmest der du bor, eller som har minst belastning. Håper bare at det blir en nedlastbar, stor trailer, istedet for en liten youtube video.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har det vert mye "hyping" rundt dette spillet? Kanskje bare jeg som ikke har fått det med meg Lenke til kommentar
kasey Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sier ikke nei takk til 6 kvalitetsbyer heller da 8242423[/snapback] Ikke jeg heller Om det blir 6 byer i Europa, blir det sikker Roma, London, Paris, Berlin, Madrid/Barcelona og kanskje Athen? Jeg vet at alle disse byene ble hovedsteder, så det blir kanskje litt rart. Kan vel kanskje si at det disse byene jeg HÅPER det er :!: 8242454[/snapback] Athen? Hæ? Madrid? Hæ? Hmm... 1. London! 2. Moskva 3. Amsterdam 4. Stockholm/Købelhavn 5. Berlin D blir neppe Madrid, kankje Barcelona, da må den være stor Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Bra blir det nok uansett.. GTA er yoyo for meg.. og, Yakuza er yakuza.. La det være slik.. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Håper ihvertfall alt dette jalla yoyo greiene er long gone. Noe av grunnen til at eg ikkje orker å spille slikt Litt hardcore Yakuza action hadde heller vert og foretrekke Fhj; Bully. Edit: Eller Canis Canem Edit om du vil hehe (fy faen for ein ekkel tittel huff) 8242172[/snapback] Hvorfor i all verden skulle det være "yoyo"? Har du ikke engang spilt GTA 3 og vice city? Hvis de tidligere spillene er noen indikasjon på hva vi kan forvente oss, er hip-hop-"stil" høyst usannsynlig. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Gleder meg vel litt til denne traileren, men har moderate forhåpninger. Og ja; må slenge på en kommentar om Jonny Bruvik og Ingolf Kvamme, de låtene/karakterene er ganske helt fantastisk harry men likevel stilige på en måte. Stor humor på sitt beste/verste, og har gode minner rundt de sangene, sånn cirka rundt overgangen til år 2000. Endret 27. mars 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Håper for guds skyld at spillet ikke kommer til å bli basert i en by utenfor USA. Da blir stemmen bare amerikansk-italienske hele tiden hvis det blir i Italia: "Hey mambo, italiano hey mambo!" og "Vendetta! VENDETTA!!". Tror det vil bli basert i Texas, Chicago eller noe sånt. En eller annen by/stat dem ikke enda har prøvd å etterligne. Å ha 4 store byer i Europa ville blitt teit ettersom de sikkert ikke klarer å lage vei frem og til alle stedene, vil liksom ikke sitte på fly for å komme meg til en ny forbanna by. Endret 27. mars 2007 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Om de legger det til Mexico eller noe sånn, da..... Men denne traileren bør vise ganske så mye da, er lei av null bilder eller film om ett kommende storspill(hope so). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg gleder meg mest til å se hva for setting vi får i GTA IV, og jeg krysser også fingrene for at det vi får se faktisk er in-game, noe jeg vil tro det er. Ettersom GTA alltid har rendret sine cutscenes med spillets motor, ville det vært merkelig dersom vi får servert en target render. Uansett, blir spennende å se hva Rockstar disker opp med denne gang. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Åh, MÅ dere piske opp stemningen rundt GTA IV mer enn nødvendig? Jeg blir syk av forventning til dette spillet. Sjansene for at Rockstar innfrir mine etterhvert urealistiske forventninger begynner å bli tynne.. Det i hvertfall JEG trenger nå er en skikkelig kalddusj av en trailer som får meg ned på bakken igjen. Men frykter det "værste", og at jeg blir sittende og telle dager og timer i et halvt år fremover. Endret 27. mars 2007 av Milorg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det har jo det, men det er jo Rockstar sin skyld. Det er jo grenser for hvor mye et spill kan bli hypet uten noen screenshots eller trailere, så jeg tror dette er bare barnemat i forhold til det som kommer.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ein ny tråd er slått saman med den eksisterande tråden. Bruk søkemotoren før nye trådar blir posta. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hehe.. deja-vu!! Det er den samme tråden, så ikke steng noen av dem.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nå er det ikke lenge igjen *gleder meg* dette blir gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå