Gå til innhold

GTAIV Trailer 29. mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper ihvertfall alt dette jalla yoyo greiene er long gone. Noe av grunnen til at eg ikkje orker å spille slikt :p Litt hardcore Yakuza action hadde heller vert og foretrekke :wee:

 

Fhj; Bully.

8242172[/snapback]

 

Nei, det er ikke Bully jeg mener selvfølgelig:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
State_of_Emergency.jpg

 

:yucky: Blir kvalm bare av tanken.. Møkkaspill! Bully har jeg ikke prøvd, så det skal jeg ikke uttale meg om, men det virker ikke som om det er noen suksess til tross for en del publisitet.

 

Jeg håper også at de har beveget seg bort fra white nigga gangsta wannabe greiene. Stiligere med litt skikkelig yakuza eller god gammeldags Italeano mafia..

 

Kanskje man får velge? Lag ditt eget mafiakartell eller noe sånt? Det hadde vært sctilig.. :D

Lenke til kommentar
Håper ihvertfall alt dette jalla yoyo greiene er long gone. Noe av grunnen til at eg ikkje orker å spille slikt :p Litt hardcore Yakuza action hadde heller vert og foretrekke :wee:

8242172[/snapback]

Jeg vil gjerne ha yoyo, men ettersom jeg har yoyo i Saints Row, så vil jeg VELDIG gjerne at Yakuza skal være med igjen!

 

/me loves the Yakuza!

 

De er psycho :!:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilket år GTA IV vil være i? Og hvilke 7 europeiske byer? Og ikke minst hvilken motor spillet vil ha? Tabletennis sin?

 

Gleder meg no villt :D

8242190[/snapback]

 

Man vet fortsatt svært lite, men det går rykter om at spillmotoren vil være Euphoria. Hvilket år og hvilke byer vet man ikke. Kanskje vi får noen svar etter traileren?

Lenke til kommentar
Og når det gjelder den store endringen, kanskje man er på den snille siden denne gang? :wee:

8242197[/snapback]

 

Hehe, kanskje det du. Hadde kanskje blitt kjedelig i lengden.

Men det jeg håper er at man kan ha mulighet til å velge. Man kan jo oppføre seg pent i de tidligere spillene også, men om man for eksempel løper etter en tyv for å stoppe han, og slår han ned for eksempel, så får man lett politiet etter seg.

Samme gjelder hvis politiet kommer i stor fart og kræsjer inn i deg, da får DU skylda. Har jeg opplevd mange ganger. :p

 

Ønsker meg altså mulighet til å ikke bare være snill, men å faktisk kunne jobbe sammen med lovens lange arm. :D

I tillegg har jeg selvsagt masse andre ønsker, men mener å huske at jeg har ramset dem opp i en annen tråd her tidligere.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilket år GTA IV vil være i? Og hvilke 7 europeiske byer? Og ikke minst hvilken motor spillet vil ha? Tabletennis sin?

 

Gleder meg no villt :D

8242190[/snapback]

Har det vært snakk om at det vil være 7 forskjellige byer i Europa?

 

Btw, er ikke Euphoria bare en fysikkmotor?

8242275[/snapback]

Stemmer det :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Angående GTA IV's setting:

GTA1, the first game in the series, consisted of 3 cities: Liberty City, San Andreas and Vice City. All three of these cities have been used as the setting for the GTA3 trilogy. This leads one to wonder, where can Rockstar go next?

Kan det være mulig at man kan kunne reise mellom Liberty City, Vice City og San Andreas? Det hadde vært ganske kult egentlig! Og det hadde vært kult om det hadde blitt ganske likt som i GTA 2 igjen; at man kan velge gjenger :)

 

EDIT: Kilde

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilket år GTA IV vil være i? Og hvilke 7 europeiske byer? Og ikke minst hvilken motor spillet vil ha? Tabletennis sin?

 

Gleder meg no villt :D

8242190[/snapback]

Har det vært snakk om at det vil være 7 forskjellige byer i Europa?

 

Btw, er ikke Euphoria bare en fysikkmotor?

8242275[/snapback]

Stemmer det :)

8242284[/snapback]

Sorry, 6: Link

Lenke til kommentar
Sier ikke nei takk til 6 kvalitetsbyer heller da :)

8242423[/snapback]

Ikke jeg heller :) Om det blir 6 byer i Europa, blir det sikker Roma, London, Paris, Berlin, Madrid/Barcelona og kanskje Athen?

 

Jeg vet at alle disse byene ble hovedsteder, så det blir kanskje litt rart. Kan vel kanskje si at det disse byene jeg HÅPER det er :!:

Lenke til kommentar

 

Jeg håper også at de har beveget seg bort fra white nigga gangsta wannabe greiene. Stiligere med litt skikkelig yakuza eller god gammeldags Italeano mafia..

 

Kanskje man får velge? Lag ditt eget mafiakartell eller noe sånt? Det hadde vært sctilig..  :D

8242231[/snapback]

 

So say we all.

 

Om noe av dette her er tilfellet kan kansje tom. eg begynne å spille GTA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...