Lakus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kjøp heller en X360 til halve prisen men trur playstation 3 bli billigere til oktober Sony sa selv de ikke hadde planer om å senke prisen første året. Men selv om de gjør det er det vel snakk om MAX en tusenlapp tenker jeg. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kjøp heller en X360 til halve prisen men trur playstation 3 bli billigere til oktober Sony sa selv de ikke hadde planer om å senke prisen første året. Men selv om de gjør det er det vel snakk om MAX en tusenlapp tenker jeg. 8284098[/snapback] Men det var vel i forbindelse med at det ble sagt at PS3 skulle koste 4 tusen et-eller-annet og at det derfor ville bli uaktuellt å sette prisen videre ned de nærmeste 2 årene. Siden dette ikke ble noe av og prisen ble uforandret (6000kr) så håper jeg at den vil bli noe billigere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Snart over en side med off topic.. Men who cares.. Kommer ikke mer info om GTA på en måned.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 !!! Trådstarter ber om /ontopic. Besvarelser som kommer etter dette innlegget kan rapporteres for sletting med henvisning til dette innlegget.. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 hvor kan jeg laste ned traileren sånn at jeg har den på datan ? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tror det skal gå på Gametrailers.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå