Gå til innhold

GTAIV Trailer 29. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel ikke gameplay, men in game/engine video.

Såvidt jeg har fått med meg er det in-game ...

8273205[/snapback]

Nå ble jeg så forvirra at jeg ikke vet hva jeg selv mente. :p Noen vitende her som kan fortelle oss om videoen var in-game?

8273474[/snapback]

Videoen var in-game, men viste ikke noe gameplay, altså den viste åssn spillet ser ut mens man spiller, grafisk sett ;)

Lenke til kommentar
Ps3 er faktisk verdt pengene når det er blu-ray med.. Fyfaen det er en bra spillemaskin prøvde den idag...Kontrollen til ps3 sixaxis er jo helt utrolig deilig

Men igjen, så er et ikke alle som vil ha en Blu-Ray spiller, minnekortleser, WiFI osvosv!

Er faktisk en god del som bare vil ha en maskin å spille på!

Lenke til kommentar
Er det noen mening i å kjøpe Blu-ray filmer isteden for DVD, om en har PS3, men ikke HD TV?

8281830[/snapback]

Nei

8281845[/snapback]

Jo!

Tror det skal være mulig å se en forbedring, men det er sikkert ikke lett.

Hadde jeg hatt PS3 så hadde jeg begynt å kjøpe filmer på BluRay istedenfor DVD så slipper jeg å kjøpe filmer jeg har på DVD om igjen på BluRay når jeg om et år eller noe kjøper høyoppløst flatskjerm.

Lenke til kommentar
Jo!

Tror det skal være mulig å se en forbedring, men det er sikkert ikke lett.

Det skal veldig mye ti for å merke noe forskjell der! Ingen vits i å kjøre HD på valig Tv.

Hadde jeg hatt PS3 så hadde jeg begynt å kjøpe filmer på BluRay istedenfor DVD så slipper jeg å kjøpe filmer jeg har på DVD om igjen på BluRay når jeg om et år eller noe kjøper høyoppløst flatskjerm.

Sant nok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...