SidVicious Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er Liberty City og som i GTA 3 så ser Liberty City ut som New York. Bare her er det enda mer detaljer som frihetsgudinnen osv. Dessuten står det Liberty City på 2 båter (ikke bare den store). Og det står også på fler reklameskilt. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ... ikke mye info i traileren... MEN FYYY FAEN SÅ STRØKENT Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fryktelig stort hopp om en tenker på historiwn i spillet, fra San Andreas, til dette... En østauropeer som har "Drept, smugla, og selt" folk. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg hadde kanskje forventet en teaser jeg da, en som var litt mer reklame,som en liten film, men her fikk vi en video, som demonstrerte grafikken,og tidsløpet med sol og skygge. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Må si jeg likte byen, av det jeg har sett hittil.så mer ordentlig ut enn storbyene fra de tidligere spillene, litt mer folksomt og slikt er bra regner med det kommer flere videoer etterhvert nå. 8271233[/snapback] Sto det ikke liberty en plass der? Kanskje en stor ny versjon av Liberty city. Hørtes ut som en russer forresten. 8271256[/snapback] Syntes det lignet på en som vi har altfor mange av her i landet jeg. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg er uansett glad for at det ikke ble enda et hip hop yoyo gangsta spill slik som san andreas. Endret 30. mars 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Selv om Liberty City er en by, så kan det enda være at Carsen City kommer med, med tanke på at veien til Carsen City allerede var med i GTA3. Kanskje flere store byer blir trukket inn...kanskje et alla 18 Wheels of Steel. Det så veldig bra ut. Gleder meg til å spille det. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg er uansett glad for at det ikke ble enda et hip hop yoyo gangsta spill slik som san andreas. 8271736[/snapback] Fullstendig enig i dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg som ville stå der med stor rød kappe og skrike "THIS IS SPARTA!!" Kanskje neste GTA Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg som ville stå der med stor rød kappe og skrike "THIS IS SPARTA!!" Kanskje neste GTA 8272216[/snapback] Heldigvis finner Rockstar seg midlertidig for god til å komme med slike blodharrye uendelig klisjebefengte gulvoppkastfremmende (oppkastet som er helt nederst i magen) hollywood-sitater Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Heldigvis finner Rockstar seg midlertidig for god til å komme med slike blodharrye uendelig klisjebefengte gulvoppkastfremmende (oppkastet som er helt nederst i magen) hollywood-sitater Hvis du sikter til filmen så er det heldigvis noen som tør å lage filmer med slike blodharrye uendelig klisjebefengte gulvoppkastfremmende (oppkastet som er helt nederst i magen) hollywood-sitater, som er ment som pur underholdning! Tilbake til spillet, Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Greit nok, så lenge du ikke ser på det som kunst ON-T: Funksjoner som burde blitt lagt til spillet er kjøring med U-båt og dopmisbruk. (koman, hvilke hardbarkede kriminelle driver ikke på med knark? ) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Det er en ting som alltid har irritert meg ved gta spillene, og det er at bilene begynner å brenne når de lander på taket. Så dette håper jeg ikke skjer i dette spillet. Og det hadde også vært tøft om du kunne fly store passasjerfly og suse inn i bygninger. Gleder meg så sykt til dette spillet, og jeg skal kjøpe en konsoll bare pga dette spillet. Jeg bare må ha det nååå. Og forresten den veien til carson city på gta3 har jeg undersøkt. På baksiden var det en spøkelsesby husker jeg, noen andre som har sett den? Endret 30. mars 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Tenk vis Vice City og kommer med...skulle vist være en vei fra VC til Carsen...og vis det er en vei fra Liberty der også Glad det ikke ble Tokyo Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Hadde vært hyggelig med to episoder i spillet. Først historien før han kom til USA og så i USA. Kanskje mulighet for mer enn 1 utvei av spillet denne gangen. Var som jeg tenkte ikke noe gameplay-video, men hyggelig trailer likevel. Hadde vært gøy om de viste den noen få ganger på tv som reklame langt på forhånd. edit: Me too Endret 30. mars 2007 av arehei Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Filmen ligger på Youtube for den som enda ikke har sett den. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvorfor tror folk at det ikke er gameplay video? Klart det er dét, bare ikke fra hovedpersonens synsvinkel. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvorfor tror folk at det ikke er gameplay video? Klart det er dét, bare ikke fra hovedpersonens synsvinkel. 8272722[/snapback] Er vel ikke gameplay, men in game/engine video. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Var selvfølgelig det jeg mente. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er vel ikke gameplay, men in game/engine video. Såvidt jeg har fått med meg er det in-game ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå