Gå til innhold

GTAIV Trailer 29. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si jeg likte byen, av det jeg har sett hittil.

så mer ordentlig ut enn storbyene fra de tidligere spillene, litt mer folksomt og slikt er bra :)

regner med det kommer flere videoer etterhvert nå.

8271233[/snapback]

Sto det ikke liberty en plass der? Kanskje en stor ny versjon av Liberty city.

Hørtes ut som en russer forresten.

8271256[/snapback]

Syntes det lignet på en som vi har altfor mange av her i landet jeg.

Lenke til kommentar

Selv om Liberty City er en by, så kan det enda være at Carsen City kommer med, med tanke på at veien til Carsen City allerede var med i GTA3.

Kanskje flere store byer blir trukket inn...kanskje et alla 18 Wheels of Steel. :p

Det så veldig bra ut. Gleder meg til å spille det.

Lenke til kommentar
Jeg som ville stå der med stor rød kappe og skrike "THIS IS SPARTA!!"

Kanskje neste GTA :p

8272216[/snapback]

Heldigvis finner Rockstar seg midlertidig for god til å komme med slike blodharrye uendelig klisjebefengte gulvoppkastfremmende (oppkastet som er helt nederst i magen) hollywood-sitater :thumbup:

Lenke til kommentar
Heldigvis finner Rockstar seg midlertidig for god til å komme med slike blodharrye uendelig klisjebefengte gulvoppkastfremmende (oppkastet som er helt nederst i magen) hollywood-sitater  :thumbup:

Hvis du sikter til filmen så er det heldigvis noen som tør å lage filmer med slike blodharrye uendelig klisjebefengte gulvoppkastfremmende (oppkastet som er helt nederst i magen) hollywood-sitater, som er ment som pur underholdning!

Tilbake til spillet, :love:

Lenke til kommentar

Det er en ting som alltid har irritert meg ved gta spillene, og det er at bilene begynner å brenne når de lander på taket. Så dette håper jeg ikke skjer i dette spillet. Og det hadde også vært tøft om du kunne fly store passasjerfly og suse inn i bygninger. :whistle: Gleder meg så sykt til dette spillet, og jeg skal kjøpe en konsoll bare pga dette spillet. Jeg bare må ha det nååå.

Og forresten den veien til carson city på gta3 har jeg undersøkt. På baksiden var det en spøkelsesby husker jeg, noen andre som har sett den?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Hadde vært hyggelig med to episoder i spillet. Først historien før han kom til USA og så i USA. Kanskje mulighet for mer enn 1 utvei av spillet denne gangen.

Var som jeg tenkte ikke noe gameplay-video, men hyggelig trailer likevel. Hadde vært gøy om de viste den noen få ganger på tv som reklame langt på forhånd.

edit: Me too

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...