Vrengtpolvott Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jepp, da er det startet countdown til traileren! Herregud som jeg gleder meg! http://www.rockstargames.com/IV/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Den bør pinadø settes opp på kino ... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 ***Biter negler i spenning*** Lenke til kommentar
White-Flight Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg fikk gåsehud første gang jeg så det der... Dette er stort as Endret 3. mars 2007 av White-Flight Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sannsynligvis er det jo bare en teaser som viser noe pre-scriptede sekvenser da. Blir artig å se, men jeg tviler på at denne lille videosnutten kommer til å endre verdens gang. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Åjoda! Dette er stort! Vi får sikkert se både hvilken by det er (om ikke hvertfall hvilken type stil de har valgt) og hvilken type grafikk vi kan forvente oss! Gleder meg hvertfall! Vi vet jo absolutt ingenting om spillet! Rockstar er uten tvil kongen når det gjelder lansering av spill.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Yes, de kan virkelig det å hype et spill uten engang å prate om spillet! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Denne bør vere bra,siden det er countdown og sånt. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Traileren til SA var forferdlig...så veldig lite mener jeg...men igjen...øker spenning Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Gleder meg ganske mye, selv om jeg er litt usikker på om jeg kommer til å gidde å skaffe meg det, syns Crackdown er så fett mye p.g.a. muligheten for å hoppe sinnsykt høyt, klatre bygninger, kaste biler, kort sag være helt loco.. Kommer nok til å bli litt kjedelig på en måte, å være vanlig dødelig igjen Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 GTA IV kommer til å være like genialt som alle de andre i GTA III serien og GTA serien generelt (ser vi vekk i fra London). Ser for meg en stor verden Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) GTA-spillene er de eneste spilla jeg virkelig kjenner det kribler i magan når det kommer noe nytt om. Gleder meg villt til trailern. Håper vi får en liten smakebit angående geografi og tidsrom. Endret 6. mars 2007 av tjalla Lenke til kommentar
andir Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gleder meg så enormt mye! Elsker GTA-serien, trolig min favoritt spillserie. Lurer på hvor IV'n vil ta plass, har et personlig ønske om Tokyo, eller i alle fall en Tokyo-inspirert by. Gleder meg som en unge til juleaften hver gang et nytt GTA-spill kommer. Lenke til kommentar
White-Flight Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan ikke noen modder stenget dette emnet? Det finnes jo allerede et nøyaktig det samme med mer poster:| Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Men ingen poster i den tråden lenger, så likesågreit å poste her enn å bumpe en annen tråd. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan ikke noen modder stenget dette emnet? Det finnes jo allerede et nøyaktig det samme med mer poster:| 8089434[/snapback] Den tråden kom etter denne her, og den andre er dessuten feilpostet. Den har blitt stengt nå. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ojoj..Holdt på å pisse på meg når jeg så denne nyheten. Er jo litt uvanlig at det kommer trailere før screenshots ifra slike spill, men kanskje GTA har kommet til et punkt hvor det egentlig ikke trengs noe særlig med PR, siden alle vet om spillene ifra før. og hvilken kvalitet det leverer. Ojojoj..dette blir utrolig spennende! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Var en fyr som sa at det kom til å bli som GTA, bare penere. Jeg ble skuffa Jeg vil se gangstas! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 woho Gleder meg allerede. GTA serien er min favoritt gjennom alle tider, Har selv hatt alle GTA spillene utenom London, men alle var gode til sin tid. Kan ikke tro annet at også dette må bli bra når jeg ser hva de tidligere har prestert med alle spillene. Akkurat nå er jeg mest spent på hvilken by det vil utspille seg i, men det kan en kansje ressonere seg frem til via traileren. Så jeg får vente i spenning til den 29. mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå