tolog Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet og koblet meg opp til Internett. Jeg spiller endel online spill og har vært plaget med at jeg blir kastet ut pga "Disconnected from server". Hadde først trådløst nettverk og prøvde så med kabel, men fortsatt bli internett tilkoblingen brutt med jevne mellomrom. Vet noen hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
m-lyng Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 ISP 'en din kan være fienden Lenke til kommentar
tolog Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg får kontakte dem. Kan feilen ligge på ruternivå? Lenke til kommentar
Tech9 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bumper denne da jeg sliter med det samme. Faller ut kun ved onlinespilling. Og hvis jeg og en kamerat sitter og spiller samtidig på det samme nettverket så er det kun jeg som faller ut. Det utelukker vel router-/nettverkproblem? Og feilen ligger mest sannsynlig i maskinen min. Jeg har sjekket på Fujitsu-Siemens.no og jeg har den siste driveren for nettverkskortet. Dreier seg om en Amilo Xa 1526. Noen som har forslag til hva dette kan være? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Sia det er like ustabilt både med og uten kabel er det nok ustabil linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå