Kenshin Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Heisann folkens! Jeg skal kjøpe ETT xbox spill til jul og vil da kjøpe noe som VIRKELIG er bra og som varer litt. Har veldig lyst på splinter cell men det finnes vel kanskje koseligere ting i juletider? Kanskje ett litt koselig plattform-spill àla Ratchet & Clank?Finnes noe slikt eller? Har hørt mye dritt om Blinx? Hva med Crash Bandicoot? Morrowind? Vet ikke jeg altså. Takker for svar! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hum du har vel Halo regner jeg med så da burde du skaffe deg Splinter Cell, blinx er ikke å anbefale, tru den dritten du har hørt om det. Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Burde vel kanskje nevne at fra før har jeg Halo, DOA3, Rallisport Challenge, JetSetRadioFuture. Snakkes! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Liker oddworld jeg :smile: Ellers: SC er konge :-> Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Splinter Cell er da koselig... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Splinter Cell - selvfølgelig! Har snart runna det... utrolig bra spell! Muligens bedre enn Halo! :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Et litt annerledes spill?, skaff Rocky! Det er utrolig kult og sinnsykt artig i "Movie-Mode", hvor du er selve Rocky Balboa, akkurat som i filmene :wink: Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Splinter cell er genialt. Har ikke prøvd Morrowind på xbox, men det var bra på pc i hvert fall. Timesplitters 2 er også et bra kjøp. Og amped da hvis ikke du allerede har det. Også heter det Hvis og ikke Viss.. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Oddworld er morsomt, til du har runna det, det har masse morsome komentarer og innspill i seg, men etter å ha spilt gjennom det en gang, orka ivertfall ikke jeg å spille gjennom igjen, og det er litt ensformig, man går også ganske fort lei uten no two player Lenke til kommentar
The man! Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 har bare prøvd en demo, men sega GT2002 virker ganske bra. ellers er colin macrae rally3 knallkult dersom du liker rallyspill. Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 James Bond: Nightfire er bra. Kanskje litt kort, men morro så lenge det varer. Multiplayeren er bra, bedre enn Timesplitters 2. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 time splitters er jo skyte spill. hvis du vil ha et plattform spill ambefaler jeg deg blinx, den har fått bra kretikk. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hvis du syntes 5 av 10 osv er bra kritikk så lar du deg lett underholde. Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg syns du burde kjøpe THPS4, det er skikelig bra i career mode. Ellers er det jo wakced, halo, amped, splinter cell og ghost recon. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hm, Deathrow har jo fått masse bra kritikk. Ser rimelig heftig ut. Nice vorspiel spill. Det har jeg bestilt nu, gleder meg :wink: Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Har ikke XBox, men hadde jeg hatt ville nok Splinter Cell vært øverst på lista Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 12:15, skrev superrune2:James Bond: Nightfire er bra. Kanskje litt kort, men morro så lenge det varer. Multiplayeren er bra, bedre enn Timesplitters 2. Verste tullpratet jeg har hørt... Jeg har spilt en del Nightfire hos en kompis i det siste og multiplayeren er langt fra bedre enn Timesplitter 2 (Som jeg har)... Lenke til kommentar
pekker Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 er du ute etter "FPS" og multiplayer, kan jeg anbefalle Time Spliters 2. Kjempe bra spill! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Halo ruler!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå