joakim93 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 er dette alt jeg trenger og en bra pc til spill og passer alle delene eller så er det bare å komme med innspill. HER Lenke til kommentar
Hans Olav Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hmm, på den linken var det ikke så mye akkurat. Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 er dette alt jeg trenger og en bra pc til spill og passer alle delene eller så er det bare å komme med innspill. HER 8059328[/snapback] Hei og velkommen til forumet. Linken du ga oss virker ikke forde det er linken til redigeringssiden din. Linken til siden du skal gi til oss ser slik ut:https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=43207 og står innemellom teksten på handlevognredigerringssiden din. Du må i tillegg hake av for å publisere siden og trykke oppdaterknappen på siden. Lykke til 8) Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ser helt greit ut det oppsettet der ja , skulle nokk ha sett det først men jeg kan ikke alltid ha det så lettvint, men serr fint om vi hadde sett det før vi kommer med noen tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 nå er den lesbar for alle bare fortsett å send svar Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 handlevognen er tom? 8059453[/snapback] Nei, han har ikke forandret linken. Bruk linken i posten min Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 God Pc det der norpreacher Billig og. Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 God Pc det der norpreacher Billig og. 8059632[/snapback] Ikke min Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Linken jeg mente..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå