levlex Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Super-3G kan brukes til så mangt, som for eksempel direktesendt opptak av nordlys. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og hvor mye er 315 Japanske Yen i norske kroner? Må si jeg liker den nye stilen i artiklene, med oppgradert faktaboks og en "visste du at..."-sak. Morsomt PS: Det er drøyt 16 kroner ... Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 en liten pirketing, det "ekte" nordlyset der nede er vel rent teknisk sett sørlys ? nordlys er det vel et krav om å være på nordlige halvkule for å se ? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Yup, "sørlyset" der nede heter aurora australis, mens nordlyset vårt heter aurora borealis. Et relativt lite brukt, men likevel korrekt samleord er aurora polaris. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 sørlys i Japan? Trodde da japan lå på den nordlige halvkule jeg...? Nesten så jeg må finne frem et kart og sjekke Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva er vits med å betale for det? De kan jo bare reise til et land som ligger langt nord. At de tjener masse penger på nordlys, synes jeg er tull, men det er jo ikke alltid så lett å bare reise fra arbeid og alt. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 At de tjener masse penger på nordlys, synes jeg er tull, men det er jo ikke alltid så lett å bare reise fra arbeid og alt. 8061213[/snapback] Spesielt ikke om du er japaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg