SF2-Guile Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Håper noen kan hjelpe meg. Igår fikk jeg levert internett fra nextgentel. Montørene var der og peilet inn signalene. Hjemme i leiligheten min har jeg kun et telefonuttak av den gamle typen. Jeg gikk til innkjøp at en modularkontakt av denne typen. Modularkontakt Klarer ikke å få ruteren til å koble seg til nettet. Har snakket med nextgentels kundeservice uten å nevne overgangen. De skulle feilsøke sitt system, men jeg har ikke fått noen respons enda. Jeg lurer da på om problemet kan ligge hos meg og mitt telefonuttak. Klarer en slik kontakt å levere internett? på forhånd takk for alle svar sf2-guile Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Så lenge du har summetone i uttaket så skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Nå har ikke jeg fasttelefon til å teste det med, men montøren hadde målt signal i den kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå